دل نوشته مادر شهیدی که دبیر جشنواره مقاومت قرائت کرد

آئین افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت در حالی برگزار شد که محمد خزاعی دبیر جشنواره به جای ارائه گزارش دل نوشته یک مادر شهید را قرائت کرد.
۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

مقدم‌دوست:امیدوارم اثر بعدی سینمایی من «دفاع‌مقدسی» باشد

نویسنده فیلم سینمایی آرایش غلیظ گفت: امیدوارم که کار بعدی سینمایی من یک کار دفاع‌مقدسی باشد و خودم بی‌تاب ساختن یک فیلم دفاع‌مقدسی هستم.
۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

صوت/ تیتراژ فیلم معراجی ها از مسعود ده‌نمکی

تیتراژ فیلم معراجی ها از مسعود ده‌نمکی
۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

8 سال دفاع مقدس در یک نگاه+تصاویر

کوچه‌ها را به نامشان کرده‌ایم تا یادمان نرود آنها که به سعادت دنیا و آخرت رسیدند، در راه اطاعت از امام، استقامت کردند.
۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

عکس/ آرامش در کنار خواهر

"شهناز حاجی شاه" ،کمتر از 10 روز بعد از آغاز رسمی جنگ، بر اثر اصابت ترکش، در سن 26 سالگی به شهادت رسید
۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۰

«عیار ۲۴» سبک زندگی روحانیون شهید را بررسی می‌کند

مدیر گروه اجتماعی و برنامه‌های مستند شبکه قرآن از پخش ویژه برنامه «عیار ۲۴» با اجرای یک روحانی در این شبکه خبر داد.
۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴

جبهةالنصرة نظامی لبنانی را اعدام کرد + عکس

گروه تروریستی جبهة النصره که تهدید کرده بود اگر مطالباتش پاسخ داده نشود، نظامیان ربوده شده لبنانی را سر می‌برد و اولین قربانی «محمد حمیه» است؛ وعده خود را عملی کرد.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰

نرم‌افزار چندرسانه‌ای «جنگی که بود،جنگی که هست» منتشر شد

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بسیج شهرداری تهران نرم‌افزار چندرسانه‌ای "جنگی که بود، جنگی که هست" را تولید و منتشر کرد.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
مدیر پروژه «چ» خبر داد

نامه تشکر سردار سلیمانی به ابراهیم حاتمی‌کیا برای ساخت «چ»

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از تماشای «چ» نامه‌ای خطاب به ابراهیم‌حاتمی‌کیا نوشته است.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
گفت‌وگو با همسر شهیدی که در دانشگاه امیرکبیر به خاک سپرده شده

دخترم 5 سالش بود می‌گفت برایش چادر بخریم/ از من می‌پرسید: اگر شهید شدم چه‌کار می‌کنی؟ گفتم الگویم حضرت زینب است

از من می‌پرسید: "اگر شهید شدم چه کار می‌کنی؟" می‌گفتم شکر خدا می‌کنم؛ الگوی من حضرت زهرا(س) است؛ الگوی من حضرت زینب(س) است.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴

حمله انتحاری به ایست بازرسی حزب‌الله لبنان + عکس

یک عامل انتحاری خود را هنگام خارج شدن خودرو حامل نیروهای حزب الله از اردوگاه آموزشی در شرق لبنان منفجر کرد.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

تشییع پیکر شهید نصرالله در لبنان/ حضور مقتدی صدر در منزل شهید حزب‌الله + تصاویر

رهبر جریان صدر عراق که برای بازدید از مناطق جنوبی لبنان به این کشور سفر کرده است برای تسلیت گفتن به خانه شهید حسن محمد خلیل نصرالله رفت.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جنگ تحمیلی شاخص ثبات و امنیت ایران است / حاج قاسم اعجوبه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ تحمیلی شاخصی برای این است که ایران باثبات‌‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه به شمار می‌رود.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

بازگشت تبلیغات ضد اسلامی به نیویورک

ایستگاه های اتوبوس و مترو در شهر نیویورک از چند روز دیگر صحنه نصب تبلیغات ضد اسلامی خواهد بود که در برخی از آنها گروه مقاومت اسلامی حماس مساوی داعش معرفی شده است.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

"کیسون"؛ دستاورد جدید سپاه در حوزه مهندسی دریایی را بهتر بشناسید + عکس

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) موفق به ساخت کیسون‌های ۵ هزار تنی دریایی شده است. این اولین بار در خاورمیانه است که یک کشور به طور مستقل موفق به ساخت این گونه از سازه‌های مهندسی می‌شود.
۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳