سنگ قبر خواندنی یک شهید+عکس

ای برادر به کجا می‌روی، کمی درنگ کن! آیا با کمی گریه و خواندن یک فاتحه بر مزار من و امثال من، مسئولیتی را که با رفتن خود بر دوش تو گذاشته‌ایم فراموش خواهی کرد یا نه!؟ اما مسئولیت ادامه دادن راه ماست. ما نظاره می‌کنیم که تو چه خواهی کرد!! والسلام_عبدالمعاصی رضا نادری
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
محمدصادق کوشکی:

اسرائیل دلیل تحریم ها، داعش و مشکلات بیرونی ایران/ پایگاه بسیج در بیت المقدس تشکیل شده

امام یک روز گفت قدس و کربلا، امروز می گوییم امنیت تهران از امنیت دمشق و بغداد و بیروت می گذرد یا مقداری جلوتر برویم می گوییم امنیت ایران از کرانه باختری که الان شلوغ شده میگذرد. اگر انجا شلوغ شود ایران امن می شود. اگر ایران شلوغ شود اسراییل امن می شود. امام یک روز فرمودند امنیت ما یعنی شلوغ شدن غزه و کرانه باختری، امنیت ما بسته به امنیت جهان اسلام است.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

عکسی دیده نشده از ۲ موسس «حزب‌الله لبنان»

تصویری که پیش رو دارید، پیش از تاسیس «حزب‌الله لبنان» به ثبت رسیده است و دو تن از موسسان «حزب‌الله لبنان» در آن دیده می‌شوند.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
فرمانده سپاه بدر عراق:

اگر حاج‌ قاسم و امثال او نبودند اثری از حرم حضرت زینب(س) نبود

هادی فرحان عبدالله العامری گفت: اگر حاج‌قاسم و امثال او نبودند هم‌اکنون نه اثری از حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها بود و نه اثری از سامرا.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
شهید «جعفرنژاد»؛

آرپی‌جی‌زنی که سر از تنش جدا شد

شهید جعفرنژاد «آرپی‌جی‌زن» بود خوب آموزش دیده بود و خوب دیده‌بانی می‌کرد. آرزویش شرکت در عملیات‌ها و به شهادت رسیدن بود. سرانجام در آذرماه سال ۶۰ در عملیات طریق‌القدس در جنگ تن به تن با مزدوران بعثی سر از تنش جدا شد و به شهادت رسید.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

من متنفرم از انسان‌های سازشکار و بی‌تفاوت

به پا خیزید و اسلام را و خود را دریابید...
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰

فیلم/ معجره راهپیمایی اربعین را با چشمان خودتان ببینید؛

ماجرای کربلا و آتشی که قرن‌هاست قلب همه انسان‌ها با هر مرام و مسلکی را در بر گرفته، به همین سادگی‌ها قابل تحلیل نیست. قرن‌هاست که دهه اول محرم و دهه دوم و سوم و اربعین و به هر مناسبت دیگری، مجلس روضه ارباب مظلوم برگزار می‌شود ولی هنوز این آتش، نه تنها اندکی از حرارت و سوزانندگی خود را از دست نداده بلکه روز به روز بر لهیب شعله‌های آن افزوده شده و شراشره‌های آن، چهره‌های بیشتری را برافروخته کرده و اشک‌های بیشتری را جاری کرده است.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
حجت الاسلام فقیهی:

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار موفق ترین جمعیت مردمی است

حجت الاسلام مهدی فقیهی معاون پارلمانی و حقوقی بنیاد شهید و امور جانبازان در گفتگو با خبرنگار همسو با بیان اینکه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار موفق ترین جمعیت مردمی وابسته به بنیاد است گفت: این مجموعه با ارائه برنامه ها و ایده های نو سعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴

من جانم را برای ولایت‌ فقیه و رهبرم می‌دهم/ نوکر سیدالشهدا به راه شهدا خیانت نمی‌کند

مداح جوان کشورمان گفت: من در زمان حیاتم می‌گویم، همه بشنوید، من عاشق رهبرم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم و دنبال رضایت سیدالشهدا هستم.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵

یک صبحانه لردی+عکس

فضای جنگ ما آنقدر عجیب و با صفا بوده است که حتی اگر آن را درک هم نکرده باشی دلت برای آن حال و هوا و روزها تنگ می‌شود.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نمی گذارم بنیاد شهید سیاسی شود/انقلاب عربستان به خون امثال شیخ نمر نیاز دارد

بنده زمانی که مسئولیت ریاست بنیاد شهید را بر عهده گرفتم مقام معظم رهبری به من فرمودند فلانی اجازه نده بنیاد سیاسی شود. بنده هم پیرو توصیه ایشان از زمانی که آمده ام در بنیاد به هیچ وجه نگذاشتم موضوعی سیاسی شود.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷

فیلم/ خاطره وزیر کار از دفاع مقدس

فداکاری نمود های مختلفی دارد، وزیر کار از فداکاری در جبهه ها می گوید.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶

یعقوبی که یوسف خود را نشناخت

او برگشت و نگاهی پر استفهام به من کرد و به راه خود ادامه داد و رفت. گفتم شاید من اشباه گرفته ام و شاید او پدرم نیست. به این فکر مشغول بودم که ناگهان کسی از پشت سر مرا صدا زد و گفت: علی، کجایی؟ ما همه دنبال تو می گردیم.
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۵

عکس/ واقعا به این جمله فکر کنیم

واقعا به این جمله فکر کنیم....