۸ شکست آمریکا به روایت نیویورک تایمز

روزنامه نیویورک تایمز از جمله روزنامه های نزدیک به دموکرات ها و به خصوص دولت باراک اوباما محسوب می شود و انتشار این یادداشت در این روزنامه دموکرات که با واکنش مخاطبان آن نیز مواجه شد قابل توجه است.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

سیاست‌ورزی به شیوه شهید رجایی

ساده‌زیستی شهید رجایی یک ژست سیاسی نبود، بلکه منشی بود که بر اساس آموزه‌های قرآنی و مذهبی در وی تجلی یافته بود. این امر موجب جذابیت شخصی وی شد.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

پوستر/ شهید روستایی

انقلابی شدن سخت نیست ، انقلابی ماندن سخت است.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)

تندیس شهید چمران در بیروت نصب می‌شود

مراسم نام‌گذاری خیابان و رونمایی از تندیس شهید چمران در بیروت، روز چهارشنبه ۴ شهریور همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

روایت یک آزاده جانباز از 10 سال اسارت در زندان الرشید و ابوغریب

«علی نیسانی» شاید برای شما چهره آشنایی نباشد، اما این چهره نا آشنا روزگاری نه چندان دور از چهره های شناخته شده زندان «ابوغریب» بود. آن‌گاهی که افسر بعثی در اردوگاه به اسرای ایرانی توهین کرد، او بود که در برابرش سینه سپر کرد و چشم در چشم او چنان مشتی به سینه اش زد که نقش بر زمین شد.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

جدول/ برنامه عزاداری هیئات مذهبی در سالروز شهادت امام صادق(ع)

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق (علیه السلام)، هیئات مذهبی تهران اقدام به برپایی مراسم سوگواری و عزاداری نموده اند که فهرست آن به شرح زیر می باشد.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
گفت‌وگو با خبرنگار جنگی که رکورد 4 هزار ساعت گزارش رادیویی دارد

آزادی مهران را زیر آتش شدید دشمن مخابره کردم

مجید جیران‌پور که مقارن با مبارزات انقلاب اسلامی در امریکا دانشجو بود، چند ماه پس از پیروزی انقلاب به ایران بازگشت....
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

آرزوی مسن ترین پدر شهید +عکس

پدر شهیدان چراغلو پیر مردی 109 ساله است که در شهرستان قرچک زندگی می کند.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۹

ماجرای تصاویری که نمی‌توانستم نبینم

هر بار که از ورودی شهر رد می‌شدم، انگار نمی‌توانستم این عکس‌ها را نبینم. و حتی بیش‌تر از این‌که من بخواهم، عکس‌ها وادارم می‌کردند که نگاه‌شان کنم.
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۶

چرا داری وضو می گیری؟!

من نمی دانستم هر وقت می خواهد به مدرسه برود، با وضو می رود؛ تا اینکه چندبار توی حیاط وقتی داشت وضو می گرفت، دیدمش...
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

بوسیدن دست یک جانباز توسط خبرنگار معروف صدا و سیما+عکس

نشست هم‌اندیشی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه مقاومت و دفاع مقدس، صبح امروز با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد و در این مراسم از خبرنگاران برتر این حوزه تقدیر به عمل آمد.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

همسر شهید جعفری‌منش: می‌گفت هرکس «آقا» دست به سرش بکشد به آرزویش می‌رسد

رضا جعفری‌منش پسر شهید می‌گوید: بنیاد شهید گفته بود جانبازان حتماً باید ۷۰درصد جانبازی داشته باشند تا در قطعه شهدا به خاک سپرده شوند، این موضوع برایش مهم شده بود. تنها خواسته ایشان برای ۷۰درصد شدن همین خاک‌سپاری در قطعه شهدا بود.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

معلم شهیدی که به نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد

سیف‌الله عباسی همرزم شهید جعفریان می‌گوید: شهید جعفریان به نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱

پیشنهاد شرم آور استاد آمریکایی و تقوای خلبان ایرانی!

در بدو ورود بایستی یک سری آموزش ها را در نیروی هوایی می دیدیم که آموزش زبان انگلیسی هم جزو آن ها بود. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند. از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود...
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۸

حمایت‌ مردمی‌ از تشییع‌ شهدای‌ غواص+عکس

کم کم شهر دارد آماده استقبال از شهدا می‌شود؛ این عزیزان به ظاهر قریب به سی سال است که از اصفهان دور بوده اند اما ...