شاخه گلی از طرف یک بسیجی خجالتی!

راستش من با این حرکت مجید به قدری علاقه ام به او زیاد شد که وقتی یک سال بعد پیشنهاد داد که...
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰

قطع پای یک رزمنده با اره!

یک بار داشتیم توی محوطه قدم می زدیم که از بیمارستان صدای جیغ و داد بلند شد. به قدری دل خراش بود که جگر آدم ریش می شد...
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶

نامه آخر همسرم

کلمه به کلمه نامه اش با نامه های قبلی فرق داشت. با خواندن نامه بـه یقین رسیدم که به زودی از کنارم پر می کشد.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

12 شعر تأثیرگذار جنگ

شعرهایی که در این گزینش یزدان سلحشور به سراغ‌شان رفته‌، دارای ارزش یکسان هنری نیستند؛ برخی حتی از بهترین آثار شاعران‌شان هم نیستند اما به دلیل تأثیرگذاری در مقطعی از تاریخ ایران، با خاطرات و درک زمانی و مکانی یک یا چند نسل گره خورده‌اند.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

نگاهی به زندگی سردار شهید عرفه

نمیدانم چرا عصر جمعه و در آستانه روزعرفه به یکباره یاد سردار سرلشکر پاسدار شهید «حاج احمد کاظمی» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افتادم، سرداری که 19 سال حسرت جا ماندن از کاروان شهدا در عملیات کربلای 5 را بر دل داشت تا در پرواز آخرش به جمع شهدای کربلای 5 بپیوندد.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

عرضه ترجمه عربی رمان دفاع مقدسی «نیاز»‌ در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

رمان «نیاز»‌ اثر قاسمعلی فراست از جمله آثار دفاع مقدسی است که به زبان عربی ترجمه شده و قرار است در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه شود.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

پوستر / مسلم بن عقیل سفیر عشق

مسلم بن عقیل سفیر عشق
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

بیعت بزرگان موصل با داعش + عکس

برخی از شیوخ و بزرگان موصل با گروه تروریستی داعش بیعت کردند.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

عرفه چیست؟ در عرفه چه باید کرد؟

مرحوم شیخ عباس قمی درباره شب عرفه می گوید: «از لیالی متبرّکه و شب مناجات با قاضی الحاجات است و توبه در آن مقبول و دعا در آن شب مستجاب است. و کسی که آن شب را به عبادت بسر آورد، اجر و پاداش هفتاد سال عبادت را دارد.»
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

عکس/ تو تنهایی یه لشگر مرد بودی

تو تنهایی یه لشگر مرد بودی
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

عکس / آستین خالی شیرِخدا

اینچنین خلوص و تعهدی نسبت به جنگ، حتی در سال های پرشور دهه 60 نیز مثال زدنی و نادر بود.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

عرفه‌ای در کنار مادرم، خاطرات رهبر معظم انقلاب+صوت

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه فرارسیدن روز عرفه، روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از انجام اعمال روز عرفه در کنار خانواده در ایام نوجوانی‌شان را منتشر کرد. این خاطره در قالب کلیپ صوتی «عرفه‌ای در کنار مادرم» تهیه و تدوین شده است.پرهبر انقلاب این خاطره را در جریان گفت‌وشنود با جمعی از جوانان و نوجوانان در تاریخ ۱۳۷۶/۱۱/۱۴ بیان کرده‌اند.
۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

ملا رسول بانه: هرچه را داشته و دارم فدای جمهوری اسلامی می‌کنم

همسر و پدر ۵ شهید دوران دفاع مقدس در دیدار با استاندار کردستان با بیان "هرچه را داشته و دارم فدای جمهوری اسلامی می‌کنم" گفت: خدای بزرگ را شاکرم که در جنگ پیروز شدیم چراکه اگر این اتفاق نمی‌افتاد قلب خانواده شهدا جریحه‌دار می‌شد.
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

راه‌اندازی ستاد سیار سازمان حج و زیارت در عراق

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از راه اندازی ستاد سیار این سازمان در شهرهای کربلا و نجف اشرف خبر داد.
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

رئیس جمهور آرژانتین: هر اتفاقی برایم بیفتد زیر سر آمریکاست!

رئیس جمهور آرژانتین طی یک سخنرانی تصریح کرد که وقوع هر اتفاقی برای وی از سوی آمریکا خواهد بود نه از سوی شرق و داعش و همچنین بر این باور است که حتی احتمال حمله به وی نیز وجود دارد.
۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵