دفاع مقدس در آیینه ی مطبوعات (1)

بهای خون حاج حبیب، نجات جان 80 رزمنده بود

63 خاتم‌الانبیا یکی از چهره‌های تأثیرگذار توپخانه‌ای سپاه در دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخت و در کربلای 8 آسمانی شد.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
مهم‌‌ترین اخبار دفاعی رسانه‌های مجازی کشور

پیکر ۶۱ شهید دفاع مقدس ۲۵ فروردین وارد خاک ایران می‌شود

پیکر ۶۱ شهید دفاع مقدس ۲۵ فروردین وارد خاک ایران می‌شود و "روز تبلیغات دفاع مقدس" برای ثبت در تقویم پیشنهاد شده است از جمله مهمترین اخبار دفاعی رسانه های کشور در 48 ساعت گذشته است.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

زندگی سخت این مادر، بعد از 30 سال تنهایی! +عکس

«ننه» مادر شهید زلفعلی گلپور که حدود 30 سال تنها در خانه ای روستایی در دل کوههای شهرستان شفت در استان گیلان، با کمترین امکانات رفاهی زندگی می کند.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

ماجرای شاگرد اولی شهید صیاد شیرازی در آمریکا

سردار شهید حسن طهرانی مقدم می‌گوید: ما از کانال شهید صیاد شیرازی وارد عرصه توپخانه شدیم و به دستور شهید صیاد شیرازی وارد ارتش شدیم و اولین دوره عالی توپخانه را آموزش دیدیم و با مفاهیم توپخانه آشنا شدیم.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

شهید 13 ساله پاوه در انتظار سنگ قبر!

مسئول بنیاد شهید پول شهید را می گیرد اما حاضر نیست یک سنگ قبر برای شهید تهیه کند.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

تصاویر منتشر نشده از یک «مدافع حرم»

مهندس شهید «علی یزدانی» از مجاهدان و مدافعان حرم آل الله همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) طی عملیات مستشاری عراق در مبارزه با عوامل تکفیری داعش به شهادت رسید.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
اگر رهبر من رخصت پیکار دهد...

فیلم/ شعرخوانی واعظی در محضر رهبر انقلاب حضار را به وجد آورد

احمد واعظی در دیدار جمعی از مداحان کشور با رهبر معظم انقلاب شعر بسیار زیبایی قرائت کرد.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
سرهنگ ادیبی خبر داد؛

پربازدیدترین یادمان ها در «راهیان نور» امسال مشخص شد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: «پربازدیدترین یادمان مناطق عملیاتی در جنوب کشور در اوج روزهای حضور زائرین در راهیان نور امسال میان یادمان‌های 8 سال دفاع مقدس مشخص شد».
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
دیدار با یک مادر شهید در روز تولد حضرت فاطمه(س)

بی صبرانه منتظرم که پیش پسرم بروم

مادر شهید صابری در جواب اینکه اگر الان بعد از بیست و شش سال پسرت را ببینی به او چه می‌گویی؟ گفت: داوود دیگر باز نخواهد گشت و بی صبرانه منتظرم که من به دیدن او بروم.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

خاطرات رهبر انقلاب از شهید سپهبد صیاد شیرازی

شاید امروز بعضی خیال کنند - که عملیاتی مثل عملیات بیت‌المقدّس، فقط یک هجوم انبوه انسانی بود! اینها سخت در اشتباهند. هیچ امواج انسانی، بدون فرماندهیِ قادرِ قاطعِ هوشیار، نمی‌تواند هیچ عملی انجام دهد.
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

«صیاد دل‌ها» از نگاه خواهر‎

خواهر شهید صیاد شیرازی گفت: تواضع و خشوع صفت بارز شهید صیاد شیرازی بود.
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

جایگاه عفاف و حجاب در وصیت‌نامه شهدا

چادر سیاه ما، نماد خون خشکیده شهیدان تاریخ است.شهیدانی که برای حفظ این حجاب، پرده از راز جهان برداشتند.
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۲

دعا کردم تا مفقودالاثر شوم

همسر شهید قاسمی طوسی: آقای طوسی علاقه شدیدی به مفقود‌الاثر شدن داشت و در زمانیکه در اهواز هم بودیم هر پنج‌شنبه بر سر مزار شهدای مفقودالاثر می‌رفت و وقتی من با ناراحتی از ایشان پرسیدم «چرا اینقدر بر مزار این شهدا می‌آیی؟»، گفت: «باید به این مزارها عادت کنی».
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۰

سفره عقد متفاوت این عروس!

سفره عقدمان با همه سفره ها فرق داشت! به جای آینه شمعدان، تفسیر المیزان را دور تا دور سفره چیده بودیم!...
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

شوخی‎های رزمندگان در جبهه

شوخ‌طبعی‎های رزمندگان، بخشی از فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس را در برمی‌گیرد، زندگی در جبهه علاوه بر همراه بودن با جهاد و عبادات، با شوخی‌ها و طنزپردازی‌هایی نیز آمیخته بود.
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳