خودش را به خدا فروخت/

«روحانی تراز انقلاب اسلامی» و محبوب «فاطمیون» افغانستانی

حجت الاسلام مالامیری، جوان اهل قم بود که شهادتش در سوریه خیلی‌‌ها را تکان داد. اساتیدش می‌گویند «او نماد طلبه تراز انقلاب اسلامی و طلبه مطلوب امام خمینی(ره) بود که با شهادتش مسیر جدیدی در برابر حوزه باز کرد.» او در سوریه همراه و هم‌سنگر فاطمیون بود.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
عرصه تولید ملی، کارزار جهاد صنعتی

راههای تحقق شعار «ایرانی کالای خوب ایرانی بخر» چیست؟

مردم محصولات داخلی را مصرف کنند، نروند دنبال این نشانه‌ها، حالا مد شده است بگویند «برند» است، برند فلان، بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصبانه و با تعصب تمام، ملت ایران، خارجی آن را مصرف نکنند این را من فقط برای یک عده خاص نمی‌گویم... من این حرف را برای هرکسی می‌گویم که به ایران علاقه‌مند است، به آینده کشور علاقه‌مند است، به فکر بچه‌های خودش است که بناست فردا در این کشور زندگی کنند.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
گفت‌و‌گو با قاسم‌علی اسفندیاری؛

امام گفت اهل‌قلم از مقاومت بنویسند و مداحان در سنگر‌ها بخوانند

قاسم‌علی اسفندیاری از شاعران جبهه‌ها است که از هفته گذشته به کما رفته است. او در گفت‌وگویی در زمان سلامتی خود از امام و سال‌های حضورش در جبهه‌ها می‌گوید: «امام گفت اهل قلم از ایثار و مقاومت بنویسند و مداحان هم در سنگرها بخوانند».
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
یادبود درگیری مستقیم سپاه با ناوگان آمریکا

ماجرای انهدام بالگرد آمریکایی در خلیج فارس با موشک استینگر سپاه

موشک استینگر به بالگرد آمریکایى خورد و آن را در هوا منفجر و نور ناشى از انفجار، همه جا را روشن کرد، صداى مهیبى برخاست و قطعات متلاشى شده بالگرد مانند باران بارید.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

سخن شهید آوینی در مورد کبوتران خونین بال حرم امن الهی

سخن شهید آوینی در مورد کبوتران خونین بال حرم امن الهی....
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

«مزار شریف» جرقه‌ای برای فراموش نکردن و آگاهی بخشی

«مزار شریف» بیش از آنکه یک اثر سینمایی باشد، یک جرقه دیگر از غافل ماندن فضای هنری از اتفاقات مهم تاریخ معاصر است. بازخوانی تاریخ با زبان هنر؛ تاریخی که هم برای نسل اول و دوم انقلاب خاطره انگیز است و هم برای نسل سوم و چهارم انقلاب آگاهی بخش.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
دلنوشته های فضای مجازی(8)

دلگیرم هر چه میدوم به گرد پایتان هم نمیرسم

دلگیرم هر چه میدوم به گرد پایتان هم نمیرسم........
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
تحقیق و تفحص برای یافتن 25 رزمنده در همکلامی با کارگردان مستند «نشانی»؛

مأموریت ما رساندن 25 وصیتنامه پس از 30سال بی‌خبری است

روایت‌مان این بار حکایت 25 وصیتنامه رزمندگانی است که قبل از آغاز هر عملیاتی آن را برای دوستان و همرزمان و خانواده‌های‌شان فرستاده بودند تا در صورت شهادت، ‌به دست‌شان برسد.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

پوستر/مغزهای پوسیده عاشق آمریکا

ما خودمان میخواهیم خودمان اداره کنیم ....
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

کلیپ / مجاهدین بی ادعا

کلیپی از مجاهدین بی ادعا..........
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

تقدیر عروس و داماد عراقی از رزمندگان حشد شعبی+تصاویر

جوان عراقی که به تازگی لباس دامادی را بر تن کرده است، اظهار داشت: اگر توانستم به راحتی ازدواج کنم، مرهون زحمات و ایثارگری‌های نیروهای بسیج مردمی است.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
عزت‌الله ضرغامی:

در فاجعه منا فرقی بین شیعه و سنی، عرب و فارس و ترکمن نبود/ خداحافظ خانم فرماندار

عزت‌اله ضرغامی تاکید کرد: بی‌کفایتی وهابیون بی دین فاجعه‌ای تاریخی آفرید که هرگز از اذهان ملت های مسلمان محو نخواهد شد.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
رئیس پلیس زنان کشور:

برخی فیلم‌ها تصویری غیر واقعی از پلیس زن ارائه می‌دهند/ استقبال دختران جوان از پلیس‌شدن

مدیر مجتمع آموزشی عالی کوثر نیروی انتظامی درباره استقبال دختران جوان از رشته‌های انتظامی گفت: اکثر خانم‌های دانشجوی اینجا کسانی هستند که رتبه‌های بسیار خوبی آورده‌اند.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

آمار قربانیان منا به‌روایت رسانه‌های رسمی کشورهای مسلمان + جدول

آمار رسمی ارائه‌شده توسط کشورهایی که حجاج‌شان در فاجعه منا قربانی شده‌اند، نشان می‌دهد در حدود 1284 نفر از حجاج کشته، 1666 نفر مفقود و 416 نفر مجروح شده‌اند.
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

کاریکاتور/همه جا امن و امان است

همه جا امن و امان است....