صدام در روزهای اشغال

لافی که آقای رییس جمهور زد/محمره را از دست نخواهیم داد

من حاضر نیستم تا با شخصیتم معامله شود! من در مقابل خود مردی نمی‌بینم! زنان خیابان النهر غیرتشان از شما که در محمره بودید، بیش‌تر است! اگر فرماندهی را به زنان می‌سپردم بهتر بود.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

شهید شوشی‌نسب همه جا در جستجوی خدا بود

استاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت: در مراسم روز ملی مقاومت و پایداری روز دزفول با اشاره به ویژگی‌های شهید محمدعلی شوشی‌نسب گفت: این شهید به هرچه نگاه می‌کرد گویی در جستجوی خدا بود و در همه چیز آیات خدا را می‌دید.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

فیلم / اسارت یک‌جای صدها داعشی به دست حزب‌الله عراق در الانبار

حزب‌الله عراق همزمان با آغاز عملیات آزادسازی استان الانبار، چند صد عضو گروهک تکفیری داعش را نزدیک مرکز این استان به اسارت گرفت.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
طرح(13)

یمن در خون

طرحی با موضوع یمن در خون
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
در سالگرد آزادی جنوب لبنان اعلام شد؛

شهادت 9 تن از رزمندگان حزب الله در قلمون +تصاویر

حزب الله در سالگرد آزادی جنوب لبنان، شهادت 9 تن از رزمندگان خود از جمله یک فرمانده را در درگیری های منطقه قلمون سوریه اعلام کرد.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
از شهدای سوم خرداد تا 175 شهید غواص کربلا

کربلا درس «گندم ری» است

از شهدای سوم خرداد تا 175 شهید غواص کربلا درس «گندم ری» است خرمشهر هسته‌ ای را واگذار نکنید.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

مرگ مظلومانه دختربچه مسلمان ۳ ساله میانماری

«سریره» دختر بچه سه ساله روهینگیایی بعد از سه هفته سرگردانی در دریا از شدت بیماری جان داد.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

شهری که نماز جمعه‌هایش زیر بمباران هم تعطیل نشد

در روزهایی که خرمشهر به اشغال دشمن درآمده بود و بعثی‌ها با تمام نیرو و تسلیحات و امکاناتشان به دنبال تصرف تمام خوزستان بودند، شهر دزفول با مقاومت و پایداری مثال‌‌زدنی‌اش یک تنه مقابل دشمن ایستاد و اجازه نفوذ به داخل شهر را نداد.
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

دستنوشته شهید چمران برای سیدآزادگان

شهید ابوترابی عارف شیدایی بود که راز و نیازهای عاشقانه اش با خدای بزرگ در نیمه های شب، دل عشاق عالم را آب می کرد. آن قدر آرام و مطمئن بود که گویی از عمق اقیانوس برآمده است . آن چنان ساکت، همچون آسمان که در شب های پاک پرستاره، در دل شب زنده داران غوغا به پا می کند؛ اما درعین حال رزمنده ای بود که در صحنه نبرد طوفا ن به پا می کرد. فریاد خشمش زهره را آب می نمود و از شیر جسورتر و اراده اش پولاد را خجل می کرد .
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۴
نسرین ابراهیمی در گفت‌وگویی از تلخ و شیرین‌‌های زندگی با یک جانباز قطع نخاعی می‌گوید

او نگران من است و من نگران تنهایی او

جهاد در میدان رزم بر مردان واجب است اما بسیاری از زنان نیز از قافله عقب نماندند و در پشت جبهه با بستن سربند و بدرقه پسران و همسران سهم خود را ادا کردند...
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۴
چفیه داران(6)

شهیدی که بیت المال از جانش مهمتر بود

آخرین نفری که از عملیات بر می گشت خودش بود، یک کلاه خود سرش بود، افتاد ته دره، حالا آن طرف دموکرات ها بودند، آتششان هم سنگین، تا نرفت کلاه خود خود را برنداشت برنگشت،گفتیم: اگر شهید می شدید؟گفت: این بیت المال بود..
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹

ابو عزرائیل و اهدای خون در حرم امام حسین(ع) + عکس

ابو عزرائیل یکی از مجاهدین حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) تصویری از اهدای خون برای مجروحین حشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق در حرم امام حسین (ع) را در صفحه شخصی خویش منتشر کرد.
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
بزرگ‌مرد کوچک /

ماجرای باحجاب شدن خانم خبرنگار بی حجاب توسط رزمنده ی 14 ساله+فیلم

از همان‌موقع که زن پایش را در آسایشگاه گذاشته بود، دیدن سر و وضعش خیلی اذیتم کرده بود. انگار صدایی از درون به‌ام نهیب می‌زد که: مهدی! ناسلامتی تو سرباز امام زمان(عج) و رزمنده امام خمینی(ره) هستی، چه جوری راضی می‌شی با یه خانوم بی‌حجاب که این‌قدر راحت جلوت زانو می‌زنه و می‌شینه، هم‌صحبت بشی؟! دوباره سؤالش را تکرار کرد و وقتی سکوتم را دید با تعجب نگاهی به بقیه انداخت. به‌اش گفتم: چون شما حجاب نداری، من باهات حرفی ندارم!....
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
مادر شهید قاسمی‌دانا از روزهای آسمانی فرزندش می‌گوید

ماجرای آرزوی یک شهید مدافع حرم برای کشیدن پرچم تابوت شهید گمنام بر پیکرش

مادر شهید حسن قاسمی‌دانا روایت می‌کند: از داخل ساکش یک پرچم سه‌رنگ با آرم «الله» بیرون آورد، پرچم خاکی و پاره بود. اول آن را به سر و صورتش کشید و بعد به من گفت: هروقت مُردم آن را روی جنازه‌ام بکش تا شهدا مرا شفاعت کنند.
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
سرود ها و نواهای دفاع مقدس و شهدا(4)

صوت/ مداحی جدید میثم مطیعی درباره شهدای غواص

حاج میثم مطیعی در جشنی که در هیئت میثاق با شهدا و در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، در مداحی پرشوری ضمن مدح اهل بیت (ع) و موالید گرانقدر شعبان، بار دیگر پیام های مهم قیام عاشورا را مورد بازخوانی قرار داد.
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰