اولین تصویر رسانه ای فرزند دیگر شهید عماد مغنیه+عکس

اولین تصویر رسانه ای برادر شهید جهاد مغنیه و پسر ارشد شهید عماد مغنیه در کنار رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵

تیتر "امام آمد" را چه کسی انتخاب کرد؟

ذهنیت این بود که امام وارد سالن می‌شوند و بازدیدی می‌کنند، از سالن خارج می‌شوند و به سمت مقصد مورد نظر حرکت می‌کنند.
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸

فیلم/ سینه‌زنی مهران غفوریان در هیأت

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) سینه‌زنی می‌کند.
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۹

تسبیح فرمانده"ابوعیسی"+عکس

پس از حمله ددمنشانه صهیونیست ها، همرزمان فرمانده شهید، بقایای تسبیح شاه مقصود ایشان را در اطرف محل جنایت پیدا کردند
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۵

مجازات آن هایی که پای امام(ره) ایستادند

مقابل ساختمان فرماندهی، استوار صالح، داخل رفتم. به سختی می شد حرارت مستقیم آفتاب را تحمل کرد. بدتر از آن، نگهبان ها بودند. اطراف مان می چرخیدند و پارازیت می آمددند. بیشتر خودشان می خندیدند. اما همین که ما را انگشت نشان می دادند، برای بالا بردن حرص ما کافی بود.
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

عکس/ مداح معروف در مراسم ختم فرمانده اش

تاریخ تصویربرداری، چند روزی پس از پایان عملیات «والفجر4» و محل آن تهران است. کودکی که در آغوش «محسن طاهری» است، «زهیر» فرزند فرمانده‌ی شهیدش، «ابراهیم‌علی معصومی» است.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
بررسی استراتژیک نامه رهبر معظم انقلاب در گفتگوی تفصیلی با «حسن عباسی»؛

قرن بیست‌‌و‌‌یکم، قرن «امام خامنه‌ای» است/ نامه به جوانان غرب ایجاد یک «دیپلماسی عمومی ناهمطراز» بود

این پیام به «نهادسازی پشتیبان» نیاز دارد و به اعتقاد من باید شورایی تشکیل شود و در آن، نقش نهادهای مختلف مانند صدا وسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نقش بخش های دیپلماسی عمومی و فرهنگی وزارت خارجه و نقش نهادهای فرهنگی درون کشور که در این زمینه می توانند مؤثر باشند را مشخص کرد.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶

گفت‌وگو با مردی که امام خمینی(ره) را غسل و کفن کرد

روزی که امام را غسل و کفن کردم انگار پاهایم روی زمین نبود؛ حال خودم را نمی‌دانستم. امام را بردند اما در ازدحام جمعیت کفن باز شده بود. دوباره با دلی غمگین امام را کفن کردم؛ این بخشی از صحبت‌های حاج عیسی خادم امام خمینی(ره) است.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

شخصیت حضرت محمد(ص) را با این کتاب ها بیشتر بشناسید؟

توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام موجب شد تا واکنشهای مختلفی در سراسر جهان چه از سوی مسلمانان و چه از سوی پیروان سایر ادیان و آزادگان دمیا صورت بگیرد.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

پنج تکنیک رسانه های غرب برای از بین بردن آثار نامه رهبر معظم انقلاب

روزنامه ها و رسانه های ماهواره ای و مجازی در غرب طی چند روز گذشته تمامی تلاش خود را برای بی اثر یا کم اثر کردن پیام مقام معظم رهبری بکار گرفته اند.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
مخاطبان دفاع پرس نظر دهید-1

این عکس متعلق به کدام سیاستمدار است؟

این تصویر متعلق به یکی از سیاستمداران فعلی کشورمان، در دوران دفاع مقدس است.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

عکس/حمایت هنرمندان از "جنبش من محمد (ص) را دوست دارم "در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

حمایت هنرمندان با امضای خود از جنبش من محمد (ص) را دوست دارم در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

فیلم/ تلاوت قرآن محمد اصفهانی هنگام ورود امام خمینی به کشور

تلاوت قرآن محمد اصفهانی هنگام ورود امام خمینی ۱۲بهمن ۵۷ انجام شد که تیم برگزار کننده ی مراسم استقبال از امام آقای محمد اصفهانی را از دبستان علوی برای این قرائت در فرودگاه مهرآباد انتخاب کرد.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

الهام چرخنده: آرزویم شهید شدن است

الهام چرخنده شامگاه جمعه در مراسم لاله‌پژوهی شهدای همدان با بیان اینکه در سال ۹۳، بار دیگر متولد شده، اظهار کرد: وقتی برای نخستین بار باور مذهبی خود را فریاد زدم و عرض ارادت به رهبرم کردم، مورد هجمه‌ها، تهمت‌ها و تهدیدهای مختلفی قرار گرفتم تا در نهایت به کنار گذاشتن من از صحنه سینما منجر شد.
۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

عکس/ مسیر امام در روز ورود

مسیر امام خمینی (ره) در روز 12 بهمن 1357