نصرالله به دفاع مقدس خبر داد

راه‌اندازی موزه مقامت و پیروزی در ۲۲ اسفند ماه سال جاری

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: ۲۲ اسفندماه سال‌جاری، موزه مقاومت و پیروزی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ری راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳ - 02February 2014

راه‌اندازی موزه مقامت و پیروزی در ۲۲ اسفند ماه سال جاری

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: در شهرستان ری خانواده ۱۰ شهید خارجی مربوط به دوران دفاع مقدس ساکن هستند که این شهدا از کشورهای عراق، افغانستان و یک شهید هم از پاکستان است.

نصراله تاکید کرد: یادواره شهدای عراقی با حضور سفیر عراق در ایران برگزار شد تا یاد شهدای غیر ایرانی نیز گرامی داشته شود و قطعا بار دیگر یادواره شهدای غیرایرانی برگزار خواهد شد تا یادی از آنها شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری یاواره شهدا در راستای بیداری اسلامی و ایجاد اتحاد گستردهتر دنیای اسلام برگزارمی شود چرا که اقدامات این گونه سبب نزدیکی و ارتباط مسلمانان با یکدیگر میشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به تاثیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آشنایی نسل جوان با شهدای هشت سال دفاع مقدس، اذعان داشت: در شهرستان ری به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهای بسیاری داده میشود و در این زمینه بسیجیان ارتباط مطلوب و موثری با بنیاد شهید دارند و در حقیقت ولایی بودن را عملی میکنند.

وی با اشاره به اینکه یادوارههای خوبی در شهرستان ری با هدف معرفی شهدا انجام شده است، گفت: سیدیهای چند رسانهای شهدای شهرستان ری طراحی شد تا همه به سهولت به زندگینامه شهدای شهرستان ری دسترسی داشته باشند.

نصراله گفت: در روز ۲۲ اسفند ماه سال جاری موزه مقاومت و پیروزی در شهرستان ری با همکاری موزه ملی راه اندازی می شود که هدف آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین معرفی شهدای ری است.

نظر شما
پربیننده ها