لزوم نامگذاری معابر به نام شهدا

ثابت‌قدم نامگذاری معابر با نام شهدا را سبب ارج نهادن به خانواده‌های آنان خواند و گفت: امید است با تخصیص سرفصل بودجه‌ای مجزا برای مباحث فرهنگی شاهد توسعه مشارکت محلی در همه جنبه‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ - 03October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سید محمدعلی ثابت‌قدم، شهردار رشت امروز، ۱۲ مهر در دیدار با خانواده آتش‌نشان ایثار این شهر، ضمن قدردانی از برنامه‌های مدون و منظم امور ایثارگران شهرداری، نامگذاری معابر با نام شهدا را سبب ارج نهادن به خانواده‌های آنان خواند و اظهار کرد: امید است با تخصیص سرفصل بودجه‌ای مجزا برای مباحث فرهنگی شاهد توسعه مشارکت محلی در همه جنبه‌ها باشیم.
 
فاطمه شیرزاد، عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز، با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی سازمانی فعال، چابک و رو به رشد می‌باشد لذا امید است اعضای شورای چهارم شهر رشت در مدت باقیمانده فعالیت خود بتواند به نحو شایسته از این سازمان حمایت نمایند.
 
وی با تاکید بر نقش موثر زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و در جبهه تربیت فرزندان، خاطرنشان کرد: حضور در جمع خانواده آتش‌نشان ایثارگر افتخاری بس بزرگ برای اعضای شورای شهر و شهردار رشت است.
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به نقش مهم همسر این ایثارگر در تربیت فرزندان موفق، گفت: توجه ویژه به این خانواده و دیگر خانواده‌های ایثارگر خانواده بزرگ مجموعه مدیریت شهری از وظایف اصلی شورا و شهرداری است.
 
موسوی روزان، دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در ادامه، با اشاره به مقام والای مادر، اظهار کرد: مادران صبور فرزندانی موفق را به جامعه تحویل خواهند داد و به طور حتم این همکار ایثارگرمان در سازمان آتش‌نشانی از مادری صبور بهره‌مند شده بود.
 
حجت جذب، یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت، با قدردانی از فعالیت‌های امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: قدردانی فرزند از مادر و بالعکس در این خانواده نشان از آن دارد این خانواده از آموزه‌های دینی بهره لازم بهره برده است.
 
امیر ترومیده، مدیر ایثارگران شهرداری رشت نیز، با قدردانی از شهردار و اعضای شورای شهر رشت در همراهی با برنامه‌های این امور، تصریح کرد: خوشبختانه توجه ویژه شهردار به ایثارگران سبب تحولات گسترده در رسیدگی به امور مربوطه شده و خواهد شد.
 
وی زحمات و خدمات‌رسانی آتش‌نشانان را در زمره فعالیت‌های ایثارگرانه خواند و متذکر شد: امید است آتش‌نشانان ایثارگر شهر رشت که در حین عملیات جان خود را از دست می‌دهند با شهدا محشور و خانواده‌های آنان نیز از مزایای ایثارگران تحت پوشش ایثارگری همچون دیگر شهرهای کشور برخوردار گردند.
 
ترومیده با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های سه آتش‌نشانی که در حین عملیات جان خود را از دست دادند، گفت: امور ایثارگران شهرداری رشت سردیس‌هایی از این سه ایثارگران تهیه نموده و در آینده نزدیک در سازمان آتش‌نشانی نصب خواهد شد.
 
عابدین مرادی، فرزند آتش‌نشان ایثارگر در پایان، با اظهار خرسندی از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در منزل پدر مرحوم خود، گفت: خوشبختانه امروز با درایت اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار فرهیخته رشت شاهد پوست‌اندازی این شهر هستیم.
 
منبع:ایکنا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار