سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

جنایت اخیر آل سعود در صنعا، نتیجه‌ی شکست‌های داعش است

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به جنایت اخیر آل سعود در یمن گفت: امروز که داعش در انجام ماموریت‌های محول شده با شکست روبرو شده است عربستان خود وظایف آن‌ها را بر عهده گرفته و وارد عمل شده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱ - 10October 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی «سیدحسن آقایی فیروزآبادی» مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم ترحیم والده مکرمه حجت الاسلام و المسلمین مصلحی در جمع خبرنگاران با اشاره به حملات اخیر جنگنده‌های عربستان سعودی به مناطقی از کشور یمن اظهار داشت: حملات جنگنده‌های عربستانی ماهیت اصلی وهابیت و آل سعود را نشان داد. وهابیت یک مذهب انگلیسی است که جد آل سعود در بصره آن را پایه گذاری کرد و در زمان خودشان نیز مورد مقبولیت قرار نگرفت.
 
وی افزود: انگلیسی‌ها با برنامه ریزی تلاش کردند چگونه می‌توانند با ساختار و چارچوبی مشخص آل سعود را برای حاکمیت جهان اسلام به قدرت برسانند. نقشه انگلیسی برای تخریب اسلام بود که بعدها آمریکایی‌ها آمدند و ادامه این راه را سپری کردند.
 
سرلشکر فیروزآبادی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی برنامه‌های غرب و دنیای استکبار را بر هم زد. انقلاب اسلامی ایران مردم را به اسلام اصیل، اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام اهل بیت(ع) برگرداند.
 
وی تصریح کرد: دولت سعودی امروز در جبهه های مختلف با مقاومت جریان‌های انقلابی در لبنان، سوریه، عراق و یمن مواجهه است. آل سعود از ابتدا با طراحی از پیش انجام شده به یمن حمله کرد. مقاومت یمنی‌ها در جبهه‌های مختلف عربستان را با شکست روبرو کرده است.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا گفت: عربستان واقعا دیوانه شده است و هیچ محاسبه گر و تحلیل گری در هیچ کجای دنیا اقدامات آل سعود در جنگ افروزی‌های منطقه را تایید نمی‌کند و اظهار دارند آل سعود دیوانه است و دیوانه‌وار به مردم، زنان و کودکان و بیمارستان‌ها حمله می‌کند.

وی همچنین اظهار داشت: حرکت چند روز گذشته آل سعود حرکتی برآمده از چند شخصیت و نادانی پادشاه عربستان بود. در مراسمی که برای یادبود پدر وزیر کشور یمن برگزار شده بود و 2500 نفر از بزرگان یمنی در آن حضور داشتند جنگنده‌های آل سعود به این منطقه حمله کردند و کشتار زیادی را انجام دادند که این اتفاق در هیچ کجای دنیا سابقه نداشت.
 
سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: این حرکت کینه داعشی عربستان سعودی بود. امروز که داعش در انجام ماموریت‌های محول شده با شکست روبرو شده است عربستان خود وظایف آن‌ها را بر عهده گرفته و وارد عمل شده است. هدف آل سعود از بین بردن ابهت قرآن و عترت حضرت محمد(ص) است. آن ها به دنبال بهانه جویی در کشورهای اسلامی هستند تا به راحتی بتوانند کشتارهایشان را ادامه دهند. عربستان امروز ابزار و آلت دست مستکبرین قرار گرفته است. آنها فرهنگ اسلامی را نمیشناسند و به آن اعتقادی ندارند.

وی در پایان گفت: راه خاتمه دادن به این جنایات جمع شدن جوانان انقلابی مسلمان منطقه و پاک کردن حضور داعشی‌ها از سرزمین‌های اسلامی است.
 
انتهای پیام/ 121 
نظر شما
پربیننده ها