با حضور سرهنگ درفشی برگزار شد

اختتامیه جشنواره خوشنویسی دفاع مقدس در یاسوج

نفرات برتر دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق جشنواره خوشنویسی دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰ - 21February 2014

اختتامیه جشنواره خوشنویسی دفاع مقدس در یاسوج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، سرهنگ "امرالله درفشی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در اختتامیه جشنواره خوشنویسی دفاع مقدس این استان اظهار کرد: جشنواره خوشنویسی دفاع مقدس به منظور ارج نهادن به دلاورمردیهای رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ غنی ایثار و پایداری برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره حدود ۳۰ خوشنویس استانی شرکت داشتند که در میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در دو بخش نستعلیق و شکسته نستعلیق نفرات ذیل به عنوان برگزیده انتخاب شدند و هدایایی نیز به آنها اهداء گردید.

وی در خصوص برترینهای این جشنواره گفت: سید نجف مسعودی، عبدالرسول هاشمی، صادق شیخ ممو و عسکر التیام پور به ترتیب نفرات اول تا چهارم بخش نستعلیق و قدرت آروند، محمود رضا رخشا، سیده مریم حسینی بعنوان نفرات برتر بخش شکسته نستعلیق انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرهنگ درفشی تصریح کرد: این جشنواره به همت مدیریت هنری این اداره کل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خوشنویسان استان و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران برگزار شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: آثار فوق در نمایشگاهی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران دایر شده است به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار