در آستانه اجرای رزمایش بزرگ دفاع سرزمینی مطرح شد

رزمایش "الی بیت المقدس" نمایش بخشی از گزینه‌های روی میز ملت ایران است

فرماندهان نواحی سه گانه بسیج استان قم از آمادگی همه جانبه گردان‌های خود به منظور اجرای رزمایش بزرگ دفاع سرزمینی با عنوان الی بیت المقدس در روزهای 8 و 9 اسفند خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ - 27February 2014

رزمایش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، "حسین مشرفیان"، "محمد مختاران" و "رضا موحد" فرماندهان نواحی سه گانه بسیج استان قم، طی اظهاراتی جداگانه با اشاره به اهمیت اجرای رزمایش "الی بیت المقدس" از آمادگی بیش از پیش گردانهای خود به منظور حضور در این رزمایش، خبر داده و آن را نمایشگر بخشی از گزینههای روی میز ملت بزرگ ایران عنوان کردند.

 "حسین مشرفیان" فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اعلام اینکه این رزمایش بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به رُخ دشمنان خواهند کشید، ابراز کرد: دو گردان ناحیه از بسیجیان حوزههای مقاومت ۲۲ امام حسن مجتبی (ع) و پنج شهید رجایی در رزمایش شرکت میکنند که دو رزمایش پدافند غیر عامل و دفاع از کوی و برزن را در پادگان زرهی والفجر قم اجرا خواهند نمود.

 "محمد مختاران" فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) نیز در این خصوص با اعلام نوع مأموریت گردانهای ناحیه امام حسین (ع) در رزمایش "الی بیت المقدس" گفت: پنج گردان این ناحیه شامل چهار گردان تخصصی بیت المقدس و یک گردان تخصصی کوثر ویژه خواهران بسیجی روز پنجشنبه در مرحله اول رزمایش- صبحگاه مشترک ستاد سپاه - حضور مییابند.

وی افزود: دو گردان بیت المقدس این ناحیه ماموریت اجرای رزمایش پدافند غیر عامل ­- رأس ساعت ۱۰ صبح جمعه -در پادگان خیبر را بر عهده دارند و دو گردان دیگر نیز به اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن، در همان روز خواهند پرداخت.

مختاران ادامه داد: خواهران بسیجی نیز در قالب گردان کوثر ماموریت امداد و نجات را در روز جمعه در محل اردوگاه غدیر را بر عهده دارند.

همچنین "محمد موحد" فرمانده ناحیه امام رضا (ع) نیز با بیان اینکه این رزمایش پاسخی کوبنده در برابر زیاده گوییهای دشمنان کوردل خواهد بود و بسیج و سپاه خواب را از چشم سردمداران غربی ربوده است، گفت: ۶ گردان از بسیجیان این ناحیه در رزمایش الی بیت المقدس شرکت میکنند که بر همین اساس چهار گردان بیت المقدس و دو گردان کوثر در صبحگاه "اقتدار بسیجیان" مصادف با صبح روز پنجشنبه حضور خواهند داشت.

وی در پایان افزود: مأموریت رزمایش گردانهای ناحیه، شامل دفاع از کوی و برزن، پدافند غیر عامل و امداد و نجات میباشد که در محل پادگان شهدای ۱۹ دی و اردوگاه غدیر اجرا میشود.

نظر شما
پربیننده ها