واکنش سردار جزایری به دیدارهای اشتون با فتنه‌گران در تهران:

اشتون به فکر حل مشکلات زنان در اروپا باشد/ مسئولین مراقبت کنند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پی دیدار فرستاده اتحادیه اروپا با تعدادی از زنان ایرانی در مورد حقوق بشر، گفت: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم‌الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه‌سازی برای دخالت‌های بعدی است.
کد خبر: ۱۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰ - 10March 2014

اشتون به فکر حل مشکلات زنان در اروپا باشد/ مسئولین مراقبت کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز به کار کاروانهای راهیان نور و بازدید از تعدادی یادمانهای دفاع مقدس، سخن میگفت، اظهار کرد: حضور خانمهای دانشآموز و دانشجو در کاروانهای راهیان نور بطور چشمگیری نسبت به گذشته افزایش داشته و ایستادگی جامعه زنان ایرانی برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.

وی افزود: سطح آگاهیهای جامعه زنان متعهد و متدین ایران بسیار بالاست و چنانچه برنامهریزی مناسب بعمل آید، الگوی زنان جهان خواهند شد.

سردار جزایری با اشاره به سوابق دخالت غربیها در امور داخلی ایران و تلاش برخی نمایندگان و مقامات آنان برای استفاده از فرصتهای دیپلماتیک برای دیدار با مجرمین و محکومین ضدانقلاب در کشور، تصریح کرد: تحت هیچ بهانهای اجازه دخالت غرب در امور داخلی ایران را نمیدهیم و مسئولین مربوط باید مراقبت کنند که طرفهای مذاکره کننده از محدودههای تعیین شده عبور نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمهسازی برای دخالتهای بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود. بهتر است اشتون در فکر بر طرف کردن مشکلات حقوق زنان در اتحادیه اروپا باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار