حجت‌الاسلام تویسرکانی:

وزارت اطلاعات باید پاسخگوی افکار عمومی و نیروهای ارزشی باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مسئولان ذی‌ربط، به خصوص وزارت اطلاعات پاسخگوی افکار عمومی و نیروهای ارزشی در خصوص دیدار کاترین اشتون با عوامل فتنه 88 باشند.
کد خبر: ۱۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸ - 13March 2014

وزارت اطلاعات باید پاسخگوی افکار عمومی و نیروهای ارزشی باشد

حجتالاسلام والمسلمین "محمدرضا تویسرکانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص دیدار "کاترین اشتون" با عوامل فتنه 88 اظهار کرد: این دیدار یک اقدام غیر منطقی و خلاف عرف دیپلماتیک سیاسی بین کشورهاست. جای شگفتی است که یک مقام اروپایی با دعوت مسئولان کشور وارد ایران شده و به طور مخفیانه و یا آشکار با عناصر برانداز و فتنهگر که علیه حاکمیت مشروع کشور فعالیت میکنند، دیدار و گفتوگو داشته باشد.

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری چنین اتفاقاتی نمیافتد، افزود: مسئولین کشورهای اروپایی از مظلومیت کشور ایران سوء استفاده کرده و دست به این حرکت زشت زدند. خوشبختانه آیتالله آملی لاریجانی موضع انقلابی و به حقی در خصوص این دیدار گرفته و تذکرات بسیار مناسبی به مسئولین ذیربط دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: قطعا یکی از مجموعههای مسئول که باید پاسخ قانع کننده به افکار عمومی و نیروهای حزب اللهی و ارزشی داشته باشد، وزارت اطلاعات است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار