بکارگیری 200 تیم خودرویی وموتوری برای روان سازی ترافیک در مازندران

رییس پلیس راهنمائی و رانندگی مازندران، از بکارگیری 200 تیم خودروئی و موتوری برای روان سازی ترافیک در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰ - 15March 2014

بکارگیری 200 تیم خودرویی وموتوری برای روان سازی ترافیک در مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ " داوود قاسمیان " رییس پلیس راهنمائی و رانندگی مازندران در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی، اظهار کرد: در جهت روان سازی ترافیک در نوروز امسال 200 تیم خودرویی و موتوری بکارگیری خواهند شد.

وی با اشاره به آغاز طرح های ترافیکی نوروز از 25 اسفند ماه در استان، افزود: آماده باش همیاران پلیس امروز در سطح استان مازندران برگزار می شود.

رییس پلیس راهور به کاهش 7 درصدی آمار تصادفات درون شهری نسبت به سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: این کاهش هر چند مطلوب نمی باشد، اما نشان دهنده توجه مردم به فرهنگ ترافیک است.

وی تصریح کرد: رفع سد معبر و پاکسازی معابر در حوزه مسئولیت پلیس راهنمائی و رانندگی است و در صورت بروز مشکلات ترافیکی در این بخش با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرهنگ قاسمیان درادامه از حمل خودروهای تصادفی به پارکینگ با اسکیت خبر داد و تصریح کرد: این طرح از اواخر فروردین ماه سال آینده اجرایی خواهد شد.

رییس پلیس راهور مازندران از تعامل با شرکت های بیمه ای برای پرداخت خسارت به خودروها تا سقف 38 میلیون ریال بدون کروکی پلیس خبرداد و افزود: برای پرداخت خسارت به خودروهایی که دچار خسارت تا سقف 38 میلیون ریال می شوند، نیازی به کروکی نیست و شرکت های بیمه گر ملزم به پرداخت خسارت به حادثه دیدگان هستند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار