سردار کاظمینی:

کاروان های راهیان نور می توانند فرهنگ سازی کنند

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در مورد الگوهای فرهنگ گفت: کاروان‌های راهیان نور می‌توانند فرهنگ‌سازی کنند و فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند تمام سلایق و نظرات را کنار هم جمع کند و به سمت کمال ببرد.
کد خبر: ۱۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲ - 26March 2014

کاروان های راهیان نور می توانند فرهنگ سازی کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محسن کاظمینی" فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران  با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت مسئله فرهنگ نسبت به اقتصاد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فرهنگ امری بسیار مهم به شمار میرود، زیرا فرهنگ مثل هوایی است که تنفس میکنیم و زیربنای تمامی مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به حساب میآید.
 
وی با تأکید بر اینکه وقتی فرهنگ درست بود و زیربنایی محکم داشت میتوان بقیه امور را نیز بهبود بخشید، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی به این نکته رسیدند که قدرت رویارویی در جنگ سخت را با نظام جمهوری اسلامی ندارند، بنابراین به سمت استحاله فرهنگی پیش میروند.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در مورد الگوهای فرهنگ نیز گفت: در جامعه ما الگوهای فراوانی برای فرهنگسازی وجود دارد؛ همین کاروانهای راهیان نور میتوانند فرهنگسازی کنند. شما ببینید از تمام شهرها، استانها و فرهنگهای مختلف در این مراسم شرکت میکنند، یعنی فرهنگ ایثار و شهادت میتواند تمام سلایق و نظرات را کنار هم جمع کند و به سمت کمال ببرد.
 
سردار کاظمینی خاطر نشان کرد: امیدواریم با ادامه اینگونه برنامهها و مراسم بتوانیم به بحث بهبود و انسجام فرهنگی که مدنظر مقام معظم رهبری است نزدیکتر شویم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار