امیر محرابی در گفت‌وگو با دفاع مقدس:

"شهید صیاد شیرازی" الگوی مناسبی برای نسل جوان است/ لزوم ترویج فرهنگ مقاومت

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: شهدا با شهادتشان اقتدار را به کشور هدیه کردند و نشان دادند اگر ملتی مقاومت کند هیچ مستکبری نمی‌تواند در مقابلش بایستد.
کد خبر: ۱۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ - 06April 2014

امیر "علی محرابی" معاون عملیات نیروی زمینی ارتش، در گفتوگو با خبرنگار دفاع مقدس با اشاره به نقش همیشه ماندگار شهدا در ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: هرچند لیاقت شهادت نصیب ما نشد اما به همان اندازه که با شهدا بودهایم باید راه آنها را ادامه دهیم و فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسلهای آینده منتقل کنیم.

وی افزود: درست است که کارهای زیادی در عرصه  دفاع مقدس صورت گرفته است اما هنوز خیلی فاصله داریم تا بتوانیم پیام شهدا، جانبازان و ایثارگران را به گوش جهانیان و نسلهای بعدی برسانیم.
 
معاون عملیات نزاجا با اشاره به تهاجم فرهنگی که نسل جوان را مورد تهدید قرار داده است، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس ما دشمن را میدیدیم و رو در رو با آن میجنگیدیم اما امروز دشمن در چهرهای متفاوت، و در قالب جنگ نرم با تسلیحات پیشرفته در این عرصه به جنگ با ما برخاسته که جنگی بسیار دشوارتر از جنگهای سخت است و ما باید این توانایی را داشته باشیم تا جوانان را از نقشههای شوم دشمن آگاه سازیم که ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت یکی از این راههاست.

امیر محرابی با بیان اینکه جوانان ما باید از شهدایی چون شهید صیاد شیرازی الگو بردارند، افزود: جوانان ما باید قهرمانان و الگوهای خود را از بین شهدایی همچون شهید صیاد انتخاب کنند که شیر روز و زاهد شب بود.
 
وی اذعان کرد: دشمن به خیال خام خود فکر میکند که میتواند با کمی رنگ و لبخند جوانان ما را از راه عاشورایی منحرف کند اما این را نمیداند که این جوانان در جامعه ای به دنیا آمده و رشد کرده اند که همیشه به برکت خون شهدا از فضای معنوی برخوردار بوده است و هرگز از راه شهدا جدا نخواهند شد.
 
معاون عملیات نیروی زمینی ارتش در پایان جوانان کشور را ولایتمدار و عاشق رهبری خواند و گفت: جوانان کشور ما عشقی عجیب به مقام معظم رهبری دارند و هرگز ولی امر خود را تنها نمیگذارند.
نظر شما
پربیننده ها