سردار نقدی:

دشمنان به دنبال محصور‌‌کردن پیام انقلاب در داخل مرزهای ایران هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش‌های دشمن برای محصور کردن پیام انقلاب در داخل مرزهای ایران اسلامی گفت: دشمن از زمان پیروزی انقلاب تاکنون تلاش می‌کند تا نهضت و پیام بلند انقلاب را در در داخل مرزها محصور کند.
کد خبر: ۱۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ - 09May 2014

دشمنان به دنبال محصور‌‌کردن پیام انقلاب در داخل مرزهای ایران هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش فرهنگی - رزمی الی بیتالمقدس در کردستان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در اردیبهشت معطر ۸۸ به استان کردستان و یادآوری استقبال مردم از معظمله به برگزاری رزمایش الی بیتالمقدس اشاره و اظهار کرد: در سالگرد عملیات غرورآفرین بیتالمقدس در سپاه بیتالمقدس کردستان رزمایش فرهنگی و رزمی الیبیتالمقدس برگزار میشود و این امر مایه مباهات است.

وی به نامگذاریهای مناسبتها در کشور اشاره کرد و گفت: نامگذاریهای انجام شده نشان از عمق نگاه ملت به مسائل است و این نگاه عمیق همواره همه حرکتهای ما را از تحریف مصون میکند و این امر در سایه رصد مطلوب اوضاع محقق میشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تلاشهای دشمن برای محصور کردن پیام انقلاب در داخل مرزهای ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمن از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همه تلاش خود را به کار گرفته تا نهضت و پیام بلند انقلاب را در داخل مرزها محصور کرده و تحریمهایی که در زمینه فرهنگ علیه ملت و نظام اعمال شده بسیار بیشتر از تحریمهای اقتصادی و علمی است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن تلاش کرده شعار و پیام امام (ره) و شهیدان را سانسور کند، گفت: مستکبران از آغاز پیروزی انقلاب تلاش کردند با به کارگیری عیادی خود مردم همراه نظام در استانهایی چون کردستان را سرکوب کرده و در جامعه تفرقه به راه بیندازند و با ناکام ماندن این تلاشها جنگ تحمیلی علیه ملت ایران طرحریزی شد.

وی افزود: جنگ دشمن علیه فرهنگ ما در تمام دنیا جریان دارد و از میانمار گرفته تا افغانستان، سوریه، لبنان، مصر و آفریقایمرکزی سرکوب جنبشهای بیداری اسلامی در جریان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: آنچه امروز تحت عنوان بوداییگری افراطی، وهابیت افراطی و مسیحیت افراطی مشاهده میکنیم ظاهر قضیه است و اصل مسئله این است که پشت همه این افراطیگریها آمریکا، اروپا و رژیم غاصب صهیونیستی ایستادهاند و حمایت مستقیم مالی و تسلیحاتی از جریانهای افراطی وجه مشترک همه آنها است.

سردار نقدی با اشاره به صدور حکم اعدام ۷۰۰ نفر از اعضای اخوانالمسلمین در مصر طی هفته گذشته و صدور حکم ۵۰۰ نفر دیگر قبل از آن گفت: برخورد آنها با اعضای این گروه به گونهای است که انگار گله گوسفند را به گشتارگاه میبرند و دنیای غرب با ادعاهای حقوق بشری در برابر این جریان سکوت اختیار کرده است.

وی گفت: در همین حال اگر در ایران و در یک بند زندان با یک عده زندانی که شرب خمر کرده و آلات جاسوسی به داخل زندان بردهاند برخورد شود تمام غرب جیغ و فریاد میزند که حقوق بشر از بین رفت ولی در برابر قتلعامها جیک هم نمیزنند و این سند رسوایی جنایتکاران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: عدهای بر این گمان هستند که وقتی اخوانالمسلمین در مصر به سر کار آمدند و اشتباهاتی در برخورد با ما، شیعیان مصر و مقاومت فلسطین و سوریه مرتکب شدند ما هم باید راه خود را از آنها جدا کنیم اما ما وحدت را از امام خود آموختهایم و با لغزشهایی که برادران دینی ما مرتکب میشوند از آنها جدا نمیشویم؛ وحدت مرام ماست و همه یکصدا در برابر صهیونیستها میایستیم.

سردار نقدی گفت: ما یاد گرفتهایم برای پیروزی، پیشرفت و رها شدن از دست دشمنان باید یکپارچه باشیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش الیبیتالمقدس در کردستان گفت: امروز بسیجیان به صحنه آمدند تا پیام وحدت و آمادگی خود را به جهان مخابره کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به پیامهای رزمایش الیبیتالمقدس تصریح کرد: همه بسیجیان در همه جای این سرزمین آمادهاند برای هر فرمانی که ولیامرشان امام خامنهای صادر کند جان خود را فدا کنند.

سردار نقدی گفت: پیام رزمایش الی بیتالمقدس پیام دلگرمی به همه مظلومان عالم و اخطار به زورگویان است که دست از سر مسلمانان بردارند و بدانند اینجا با یک امت بیدار و به پا خواسته مواجه هستند.

وی اظهار کرد: تا نابودی کامل مستکبران اهل تقابل با استکبار هستیم و خواهیم ماند و کسی که اهل تقابل با استکبار نیست اسلامش آمریکایی است و اسلام قرآن نیست چرا که اسلام قرآن اسلام جهاد است و این درسی است که ما از شهدا گرفتهایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم منطقه کردستان و شهدایی که در سراسر کشور در راه تقویت وحدت جان خود را فدا کردند، گفت: مولوی جنگیزهی جرمش حمایت از ولایت در منطقه سیستان و بلوچستان بود و در کردستان نیز ماموستا شیخالاسلام به جرم ولایتمداری و عشق اهل بیت (ع) به شهادت رسید و همه جای کردستان سرافراز قدمگاه شهداست.

سردار نقدی به خدمات سپاه در کردستان اشاره کرد و گفت: سپاه پرافتخار بیتالمقدس کردستان با تلاش شبانهروزی چه در عرصه مقابله با توطئهها و چه در حوزه خدمترسانی به محرومان در این خطه پیشرو است و بسیجیان کردستان هم همگام با همه بسیجیان سراسر کشور در کنار پرورش اخلاق و دین مجاهدانی برجسته در صحنه رزم هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار