رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

انتخابات سوریه مایه شرمساری آمریکا شد/ سوریه الگوی موفق مقاومت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست ‌جمهوری سوریه با ۸۸ درصد آرا و بیش از ۱۰ میلیون رأی، مایه شرمساری آمریکا و مخالفان مردم سوریه شد.
کد خبر: ۲۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲ - 05June 2014

انتخابات سوریه مایه شرمساری آمریکا شد/ سوریه الگوی موفق مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات اخیر سوریه و پیروزی مجدد بشار اسد در این انتخابات، گفت: پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاستجمهوری سوریه با 88 درصد آرا و بیش از 10 میلیون رای مایه شرمساری آمریکا و مخالفین مردم سوریه شد. ما این افتخار و پیروزی را به جناب بشار اسد و ملت صبور و مقاوم سوریه تبریک میگوییم.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه این معجزه مردم در سوریه بایستی درس مهمی به آمریکا و حامیان تروریستها در این کشور داده باشد تا از هزینه بیشتر برای بیآبرویی و شرمساری خود دست بردارند، افزود: امروز در حقیقت بشار اسد با رای اکثریت مردم دوباره تایید شد.

وی ادامه داد: جعل واژه دوستان سوریه و جمع کردن دشمنان سوریه زیر آن عنوان جعلی است و دیگر خریداری ندارد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه امیدواریم دشمنان ملتها، ملتها را به حال خود واگذارند، تصریح کرد: امروز نهضت بیداری اسلامی در سرتاسر منطقه الگوی موفق مقاومت در ایران، لبنان، غزه و سوریه را جلوی چشم خود دارد و استکبار جهانی و عوامل آن جز بدنامی و نفرت دستاوردی نخواهند داشت و وعده الهی نیز بر پیروزی نهضت بیداری اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها