اسارت 350 کودک فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی

تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی برای صهیونیستها در قدس، اسارت ۳۵۰ کودک فلسطینی در زندان‌های اسرائیل، و تشییع جنازه شهید فلسطینی از جمله مهمترین اخبار فلسطین است.
کد خبر: ۲۱۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ - 19November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رژیم صهیونیستی قصد دارد طرح‌های مربوط به ساخت بیش از 30 هزار واحد مسکونی برای صهیونیستها در قدس را پس از اینکه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رسما آغاز به کار کرد، عملی کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هفته نامه عبری زبان "کول هعیر" ضمن افشای این مطلب، افزود که این طرح‌ها مشتمل بر ساخت 15 هزار واحد مسکونی در فرودگاه القدس ـ قلندیا و هزاران واحد مسکونی دیگر در منطقه صنعتی عطروت است.

این منبع خاطرنشان ساخت: آنچه که کمیته‌های ساماندهی خوانده می‌شود روز چهارشنبه آینده طرح‌های مربوط به ساخت صدها واحد مسکونی در شهرک‌های راموت و گیلو را بررسی خواهند کرد.

اسارت 350 کودک فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی

کانون حمایت از اسرای فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی 350 کودک فلسطینی را در زندان‌های خود اسیر کرده است.

این نهاد فلسطینی با صدور گزارشی، ضمن اشاره به این مطلب، تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست از آغاز شکل‌گیری انتفاضه قدس تاکنون بیش از 2 هزار کودک فلسطینی را اسیر کرده‌اند.

این کانون از نهادهای حقوقی و در راس آنها صندوق کودکان ملل متحد "یونیسف" خواست تا برای حمایت از کودکان فلسطینی دست به تلاش های گسترده ای بزنند.

این مساله در آستانه روز جهانی کودک مطرح شد که برابر مصوبه مجمع عمومی سازمان ملل مصادف با بیستم نوامبر می‌باشد.

در این گزارش آمده است که نظامیان صهیونیست دست به انواع جنایات علیه کودکان فلسطینی می‌زنند که این جنایات عبارتند از تیراندازی عامدانه، بازجویی، شکنجه، محرومیت از غذا و آب، ضرب و شتم، تهدید و ارعاب.

بر اساس این گزارش، ماموران اسرائیلی کودکان اسیر فلسطینی را به بهانه‌های واهی محاکمه و احکام ظالمانه علیه آنان صادر می‌کنند.

تشییع جنازه شهید محمد ابوسعده

فلسطینیان ساکن نوار غزه ظهر امروز شنبه جنازه شهید محمد سعید ابوسعده را تشییع کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با پیمودن بخش‌های مختلف اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ـ زادگاه این شهید ـ به منزلش رسیدند. جنازه این شهید پس از وداع آخر خانواده‌اش با وی در آرامستان این اردوگاه به خاک سپرده شد.

محمد سعید ابوسعده 26 ساله دیروز جمعه در جریان درگیری با اشغالگران صهیونیست در اردوگاه البریج هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

مناطق مرزی شرق باریکه غزه از بدو شکل‌گیری انتفاضه قدس هر هفته صحنه درگیری‌های خونین میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینیان است که در جریان این درگیری‌ها شماری از فلسطینیان به خاک و خون کشیده شده‌اند.

اذان گفتن طرفداران باشگاهی در اردن در اعتراض به ممنوعیت پخش اذان

طرفداران تیم باشگاهی "وحدات" اردن در اعتراض به پیش نویس قانون ممنوعیت پش اذان در قدس و فلسطین اشغالی 1948، یکصدا اذان سردادند.

این اقدام جالب در اعتراض به پیش‌نویس قانون ممنوعیت پخش اذان از مساجد فلسطین صورت گرفت.

لازم به ذکر است که دشمن صهیونیستی درصدد تصویب قانونی برای جلوگیری از پخش اذان از مساجد قدس است. این رژیم مدعی است که صدای اذان موجب آزار و اذیت شهرک نشینان صهیونیست می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار