ششمین سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری در زنجان برگزار می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری ششمین سالگرد شهادت مجید شهریاری، گفت: این مراسم با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ - 23November 2016

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سید حمیدرضا موسوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجید شهریاری اظهار داشت: 6 سال قبل، روز هشتم آذرماه سال 1389 در یک اقدام تروریستی دکتر مجید شهریاری به شهادت رسید.

وی با اشاره به سوابق علمی شهید مجید شهریاری افزود: شهید دکتر شهریاری از اعضای شورای ملی سزامی (مرکز تابش سینکروترون برای تحقیقات و علوم کاربردی در خاورمیانه) و از مشاوران ایران در این پروژه بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه در گرامیداشت ششمین سالگرد شهادت شهید مجید شهریاری مراسم یادبودی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم با حضور سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، یدالله رجایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و حضور همسر شهید شهریاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم روز ششم آذرماه از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این مراسم جمعی از مسؤولان استانی و دانشجویان نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها