کوتاه ترین سخنرانی سردار فضلی

سردار فضلی در هم اندیشی فرماندهان و مسئولین ادوار لشکر ۱۰ سید الشهداء(ع) که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد به اذعان خودش کوتاهترین سخنرانی را انجام داد.
کد خبر: ۲۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ - 19June 2014

کوتاه ترین سخنرانی سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار علی فضلی فرمانده وقت لشکر۱۰ سید الشهداء(ع) در هم اندیشی فرماندهان و مسئولین ادوار این لشکر که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در سخنان کوتاهی، گفت: سخنرانی که امروز در این مراسم انجام دادم کوتاه ترین سخنرانی بود که تاکنون در همایش های مختلف داشتم.

وی در ابتدای سخنان خود با تأکید بر ضرورت و اهمیت توجه به تاریخ شفاهی لشکر۱۰ سید الشهداء(ع)، بیان داشت: برای تحقق آن چه که برای تدوین تاریخ شفاهی این لشکر پیش بینی شده نیاز به همکاری و همراهی تمامی رزمندگان و فرماندهان این لشکر داریم البته می توان در انجام این کار همراهی نیز نکرد اما در این صورت باید جواب گوی شهدا باشید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: آن چه تاکنون برای تدوین تاریخ شفاهی این لشکر انجام شده نقص ها و نارسایی هایی وجود دارد لذا برای رفع این نواقص و تکمیل تاریخ شفاهی لشکر، همه رزمندگان و فرماندهان باید در نگارش خاطرات خود نهایت همکاری را با تیمی که برای این منظور پیش بینی شده داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها