همراه با شهدای عملیات کربلای 5 لشکر 41 ثارالله؛

ما شمشیر ولایتیم

سردار شهید ذبیح الله دریجانی گفت: ما شمشیر ولایتیم و باید خودمان را با دستورات ولی امر مسلمین منطبق کنیم. پیروزی نهایی از طریق کسب معلومات علمی خواهد بود، زیرا جنگ روزی به پایان می‌رسد ولی علم تمام شدنی نیست.
کد خبر: ۲۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، لشکر 41ثارالله در عملیات کربلای 5، 547 شهید تقدیم اسلام کرده است. شهدایی که وصف آنها از این مختصر نوشتار، خارج است و قلم را یارا و توان توصیف آنها نیست.

در ادامه پندهایی از سرداران شهید ماشالله رشیدی، میر قاسم میرحسینی و ذبیح الله دریجانی را می خوانیم.

ما شمشیر ولایتیم/جنگ روزی به پایان می رسد ولی علم تمام شدنی نیست 

چگونه به صورت پدر و مادر آنها که شهید شدند، نگاه کنم

خدایا! دوستانم شهید شدند.چگونه به صورت پدر و مادر آنها که شهید شدند، نگاه کنم. من فرمانده آنها بودم. خدایا توفیق شهادت نصیب من هم بفرما.

سفارش شهید

دنیای پر از ظلم وخیانت کنونی، توان سکوت را از ما گرفته است و دیگر وجدان ما جوانان شیعه، مشاهده ی این همه نامردمی ها و خیانت ها را اجازه نمی دهد. هرگز پایتان را از رهنمودهای امام (ره)بیرون نگذارید. اوست که ان شاالله حکومت را به آقا امام زمان (عج) تحویل خواهد داد...

همه ی ما رفتنی هستیم پس چه بهتر که در راه خدا برویم. پس من می روم تا در آغوش گرم خون بر پیکرم ندای هل من ناصر ینصرنی رهبرم را در سرخی خون و گرمی شهادت بپذیرم...

ابر قدرت ها هر اندازه قوی باشند باز هم نیروی معنوی شما بر آنها غالب می شود

از جوانان عزیز و یاوران مکتب اسلام می خواهیم جبهه ها را تنها نگذارید و اسلحه افتاده بر زمین برادران شهید خود را بردارید و با خصم زبون بجنگید تا ریشه فساد و فتنه را از زمین بر کنید و بدانید که ابر قدرت ها هر اندازه قوی باشند باز هم نیروی معنوی شما که همان دست خداست شما را یاری کرده و بر آنها غالب می شود.

سردار شهید ماشاالله رشیدی

 ما شمشیر ولایتیم/جنگ روزی به پایان می رسد ولی علم تمام شدنی نیست

شرمنده ام، وقتی به سنّی رسیدم که خودم را یافتم، در کنار شما نبودم

پدر و مادرم! تکلیف حسینی اقتضا کرد که در جبهه حضور پیدا کنم. از دست دادن جوان سخت است اما چون رضایت خدا بالاتر از هر چیزی است، شما هم باید راضی باشید به رضای خدا. فرزندتان امانتی بیش نبود، خدا امانتش را از شما گرفت. خدا مرا به شما داد و حالا از شما گرفته است. مع ذلک اندوه معنی پیدا نمی کند. من شرمنده ام، وقتی به سنّی رسیدم که خودم را یافتم، در کنار شما نبودم تا قسمتی از خدمات بی شمار و زحمات زیادی که در جهت رشد و پرورش من متحمل شدید، ادا کنم. از تشکر کردن و عذرخواهی کردن بابت زحمات ارزنده تان زبانم عاجز است.

سردار شهید میر قاسم میرحسینی

 ما شمشیر ولایتیم/جنگ روزی به پایان می رسد ولی علم تمام شدنی نیست

ما شمشیر ولایتیم

ما شمشیر ولایتیم و باید خودمان را با دستورات ولی امر مسلمین منطبق کنیم.پیروزی نهایی از طریق کسب معلومات علمی خواهد بود، زیرا جنگ روزی به پایان می رسد ولی علم تمام شدنی نیست.

...وقتی وارد مناطق جنگی می شوید وضو بگیرید، چون که خون پاک شهیدان در آن جای ریخته شده و شما با پاهایتان بدون وضو در آن جا پا نگذارید....

...توصیه می کنم تقوی پیشه کنید و ولایت را زنده کنید و استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان هاست برای تسکین دردها و همیشه به یاد خدا باشید.

....خدایا این محبّت را از ما نگیر. تو خود می دانی که فرمانبری از امام (ره) فرمانبری از امام زمان(عج) است و فرمانبری از او پیروی از پیامبر صلی الله علیه وآله است وپیروی از پیامبر صلی الله علیه پیروی از خداست.

سردار شهید ذبیح الله دریجانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار