فرماندار ویژه آمل:

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل هویت ملی و دینی ماست

فرماندار ویژه آمل با اشاره به نامگذاری هفته گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360، گفت: حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل هویت ملی و دینی ما است.
کد خبر: ۲۲۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، احمد منفرد فرماندار ویژه آمل امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با محوریت برگزاری هفته گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360، اظهار داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن در شهرستان آمل جریانی نیست که به سال 1360 بازگردد بلکه برای همیشه در تاریخ جاری و ساری است.

وی افزود: مردم از حامیان اصلامی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و و از حامیان دولت و مسؤولان در راستای خدمتگزاری محسوب می‌شوند.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم از حافظان انقلاب اسلامی و نظام محسوب می‌شوند، تصریح کرد: مردم ایران کشورشان را دوست دارند و در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به روشنی این ادعا را اثبات کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروزه هم مردم ایران اسلامی مقابل انواع تهدیدات دست به حفاظت از کشور می‌زنند، ادامه داد: بار اصلی حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران بر دوش مردم است.

منفرد با بیان اینکه حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل هویت ملی و دینی ما است، خاطرنشان کرد: امسال نیز همانند سال‌های کشور در استان مازندران و شهرستان آمل برنامه‌های ویژه در این روز برگزار می‌شود هر چند در آن روزها نیز حماسه آمل در نشریات و روزنامه‌ها شاخص بود.

وی با تأکید بر اینکه آمل دیار علویان و مرکز حکومت شیعه است، ادامه داد: در حماسه ششم بهمن مردم آمل از نظام نوپای انقلاب اسلامی که مورد آماج حملات متعدد دشمنان بود دفاع کردند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارم بهمن امسال با حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: از همه مردان و زنان ولایت‌مدار استان مازندران دعوت می‌شود تا در این مراسم حضور یابند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مردم شهرستان آمل خواستار دیدار با مقام عظمای ولایت در روز حماسه ششم بهمن هستند، خاطرنشان کرد: امید داریم دیدار با رهبر انقلاب اسلامی در تقویم برنامه‌ها و مناسبت‌های معظم‌له جای گیرد.

منفرد گفت: مسؤولان در بین افراد توانمند در عرصه نویسندگی و صاحبان قلم فراخوان دهند تا با حضور در بین یادگاران این حماسه اسلامی خاطرات و دل‌گویه‌های ناب آنها در قالب داستان به رشته تحریر در آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها