امیر حیدری عنوان کرد؛

اذعان قدرت‌های بزرگ دنیا به اثرگذاری نهضت ایران اسلامی

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز بزرگ‌ترین قدرت‌مندان دنیا در خلوت خودشان و در اتاق فکرشان اعتراف به اثرگذاری نهضت ایران اسلامی دارند.
کد خبر: ۲۲۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ - 18January 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر کیومرث حیدری در مراسم یادواره شهدای عملیات کربلای 6 و تجلیل از 192 نفر از جانبازان و خانواده معظم شهدا کرمانشاه که در مجموعه فرهنگی رفاهی گلایول شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهادت در فرهنگ اسلام و در فرمایشات امام عزیزمان معامله با خداوند معرفی شده است.

به گفته فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تا داد و ستدی صورت نگیرد، معامله‌ای صورت نمی‌گیرد و شهیدان باید به مقامی برسند که کالای آن مطلوب خریداری شود.

وی با بیان اینکه ما سعی می‌کنیم در خرید کردن همواره بهترین کالا را خریداری کنیم، گفت: شهدا را خداوند خریداری می‌کند و نمونه بارز آن این است که مگر ما هم‌رزم شهیدان نبودیم؟ اما خدا شهیدان را خریداری کرد.

این فرمانده ارشد نظامی با ارزشمند توصیف کردن جانفشانی شهدای والامقام و حرکت آنان در مسیر دفاع از حق و اجرای دستورات الهی، عنوان کرد: بدنی که در راه خدا متلاشی و تکه‌تکه شده، به‌دست می‌آید و خدا آن‌را در آغوش می‌گیرد.

حیدری با اشاره به قیام عاشورا و حرکت سیدالشهداء(ع) برای ایستادگی در مقابل دشمنان دین خدا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر که برای همه آزادی‌خواهان عالم تا برپایی قیامت یک درس جاودانه و ماندگار است، تصریح کرد: هنوز به محض سالگرد قیام عاشورا انگار این واقعه به تازگی اتفاق افتاده و مقام شهدا هم همان‌گونه است.

وی با تقدیر از والدین شهدا و با اشاره به عظمت کار آنان در تربیت فرزندان برومندی که در راه دفاع از دین خدا و میهن اسلامی جان خود را فدا کردند، گفت: بی‌شک پدر شهید بستری را فراهم کرده که اجرش اگر از شهید بیشتر نباشد، کمتر نیست.

حیدری افزود: من غبطه می‌خورم چرا این مسیر نورانی شامل حال من نشد؟ من به شما خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که صبورانه تحمل کردید درود می‌فرستم، جانبازان جان برکف با شهیدان تفنگ به‌دست گرفتند و جنگیدند که تاریخ امروز ما به این عزیزان افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه ما مدیون کسانی چون شهدای والامقام و حضرت امام خمینی(ره) هستیم که در باغ شهادت را به ما آدرس دادند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با صلابت حیدری خودشان امروز ملت را با صلابت پیش می‌برند و امروز بزرگ‌ترین قدرت‌مندان دنیا در خلوت خودشان و در اتاق فکرشان اعتراف به اثرگذاری نهضت ایران اسلامی دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: این اقتدار ما از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و این انقلاب متعلق به خانواده شهدا و جانبازان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار