نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی-9/ ادیبی به دفاع پرس خبر داد؛

شعار سال راهیان نور طی چند روز آینده اعلام می‌شود

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور از اعلام شعار سال راهیان نور طی چند روز آینده خبر داد و گفت: این شعار بر مبانی نیاز جامعه و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی، تعیین شده است.
کد خبر: ۲۲۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ - 14February 2017
رونمایی از شعار سال راهیان نور در چند روز آیندهسردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در پاسخ به این سوال که رسانه‌ها تا چه حد می‌توانند در رسیدن ستاد مرکزی راهیان نور به اهداف خود کمک کنند، گفت: جای خوشحالی دارد که در انقلاب اسلامی طیفی از جوانان مومن و فعال وجود دارند که نسبت به موضوعات جامعه حساسیت دارند و در رابطه با دفع آسیب‌های جامعه کا‌رهای خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: کارهایی که جوانان در حوزه فرهنگی انجام می‌دهند باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد و طرح‌هایی که ارائه می‌شود، تولید، تکثیر و توزیع شود. امروز در کشورمان نیاز به طرح‌ها و ایده‌های جدید داریم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: در راهیان نور قشر عظیمی از جوانان و نوجوانان حضور دارند و بیش از 80 درصد زائران و دست اندرکاران راهیان نور را جوانان بین 15 تا 35 سال شکل می‌دهد.

سردار ادیبی با اشاره به اقدامات راهیان نور در جنوب کشور گفت: در طول سال‌های گذشته در حوزه سرزمینی راهیان نور گسترش خوبی داشتیم و در حال حاضر مردم می‌توانند از یادمان‌هایی که در 7 استان عملیاتی واقع هستند، بازدید کنند. در راهیان نور پازلی از دفاع مقدس ترسیم شده که جوانان با سفر به این مناطق می‌توانند با بسیاری از موضوعات دفاع مقدس آشنا بشوند. راهیان نور دریایی نیز سیر و رشد خوبی داشته است. راهیان نور غرب و شمالغرب کشور نیز نمایی از حماسه‌هایی‌ست که در دوران دفاع مقدس در آن مناطق حادث شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی راهیان نور کارهای خوبی صورت گرفته و امیدواریم کارهای بیشتری در این زمینه در سال 96 انجام شود.

سردار ادیبی در خاتمه به شعار سال راهیان نور اشاره و اظهار کرد: شعار سال راهیان نور یک مبنا دارد که برگرفته از حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و انقلاب اسلامی است و عمدتا بر اساس تدابیر حضرت آقا در طول سال و موضوعاتی که مورد نیاز جامعه قدرتمند حزب‌الله است، شکل پیدا می‌کند. شعار سال راهیان نور مشخص شده و در چند روز آینده این شعار اعلام و نمادهای آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها