حسن پلارک:

طرح توسعه حرم امام علی (ع) امسال تمام می‌شود

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با همت خیرین و کمک‌های مردم، طرح توسعه حرم مطهر علوی امسال به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۲۳۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ - 03April 2017
طرح توسعه حرم امام علی (ع) امسال تمام می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حسن پلارک» با بیان اینکه تقریبا تمام پروژه‌های بازسازی و نوسازی ستاد به اتمام رسیده، اظهار کرد: اکنون پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای حرم‌های مطهر در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در دستور کاری ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار دارد که اجرای آنها براساس برنامه زمان‌بندی، همت مضاعف تمامی دست‌اندرکاران را می‌طلبد.

وی از اتمام پروژه توسعه حرم مطهر علوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در امسال خبر داد و گفت: فاز اول پروژه توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) بنام صحن عقیله بنی هاشم(س) نیز با ایجاد دیوار آب‌بند در حال اجراست.

او در دیدار نوروزی با کارکنان این ستاد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: اجری اصول اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال داخلی همچون سال های گذشته، در سرلوحه فعالیت‌های ستاد خواهد بود.

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات این افتخار را دارد که از همان آغاز فعالیت در اجرای پروژه‌ها، به توان داخلی تکیه کرده و مواد مورد نیاز و نیروهای انسانی را از داخل کشور تامین کرده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ایران گفت: در سال های گذشته در حالیکه اقتصاد جهان و ایران با مشکلات متعدد دست به گریبان بود و صنایع استراتژیک کشور مانند فولاد، سیمان و معادن گرفتار رکود بودند، پروژه‌های بزرگ ستاد عتبات کمک شایانی به خروج آنها از بحران کرد.

پلارک با بیان اینکه در بیش از یک دهه فعالیت ستاد، تمام مصالح و اقلام مورد نیاز پروژه‌ها از داخل کشور تامین شده است، افزود: در ابلاغیه‌ای تمامی پیمانکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات را نیز مکلف به اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و تامین نیازها از داخل کرده‌ایم.
 
منبع: روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات
نظر شما
پربیننده ها