فرمانده ناجا:

مشکل امنیتی در مراسم ارتحال امام نداشتیم

سردار اشتری گفت: مشکل امنیتی در مراسم ارتحال امام نداشتیم.
کد خبر: ۲۴۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ - 04June 2017
مشکل امنیتی در مراسم ارتحال امام نداشتیمبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا بعدازظهر یکشنبه در جریان بازدید از قرارگاه انتظامی و ترافیکی حضرت «روح الله» در غرب استان تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی(ره) از تاثیرگذارترین شخصیت های مذهبی و سیاسی جهان اسلام هستند و سبک زندگی ایشان الگویی برای زندگی تک تک مسلمانان است.

وی سپس به تامین امنیت برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان و با سخنرانی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تامین امنیت این مراسم بین المللی و مهم یک توفیق الهی برای پلیس است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تا این لحظه کوچکترین مشکل امنیتی گزارش نشده و مراسم در بالاترین سطح امنیتی برگزار شده است.

اشتری با تقدیر از اقدامات پلیس غرب استان تهران و نیز پلیس تهران بزرگ در تامین امنیت مراسم سالروز ارتحال امام(ره) گفت: مدیریت و برنامه ریزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در قرارگاه انتظامی و ترافیکی حضرت « روح الله» سبب برگزاری این مراسم در کمال امنیت شد.

سردار محسن خانچرلی، فرمانده قرارگاه انتظامی ترافیکی حضرت «روح الله» نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: فعالیت قرارگاه حضرت « روح‌الله» تا تخلیه کامل حرم حضرت امام (ره) از زائران ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش قرارگاه انتظامی ترافیکی حضرت « روح‌الله» همه ساله در نیروی انتظامی به منظور سامان‌بخشی به نظم و امنیت و هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن بزرگداشت حضرت امام (ره) دایر می‌شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار