هیچ‌کس متوجه نمی‌شد «حاج‌حمید» روزه است

«پروین مرادی»، همسر شهید مدافع حرم «سیدحمید تقوی‌فر» اظهار کرد: «حاج‌حمید علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول ایام سال نیز روزهایی را روزه می‌گرفت.
کد خبر: ۲۴۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ - 26June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «پروین مرادی»، همسر شهید مدافع حرم «سیدحمید تقوی‌فر» اظهار کرد: «حاج‌حمید علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول ایام سال نیز روزهایی را روزه می‌گرفت. یکبار همراه با حاج حمید به خانه یکی از دوستان قدیمی در شهرک شهید محلاتی رفتیم. همسر سردار که از دوستان قدیمی من بود، کنارم نشست و مشغول صحبت شدیم.

آن روز هم طبق معمول «حاج‌حمید» روزه بود. میوه، شیرینی و شکلات روی میز چیده بودند. پسر سردار با سینی چای وارد اتاق شد و به «حاج‌حمید» تعارف کرد. او در پاسخش گفت که سالهاست چای نمی‌خورم. میوه تعارف کردند. حاج‌حمید یک پرتقال برداشت و پوست کند. تکه‌های پرتقال را تقسیم کرد و در کنار ظرف من و بچه‌ها گذاشت. در آخر شیرینی و شکلات تعارف کردند. حاج حمید یک شکلات برداشت.

موقع خداحافظی، دوست حاج حمید و همسرشون تعارف کردند که برای ناهار بمانیم. گفتیم ان‌شاءالله یک فرصت دیگر می‌آییم. حاج حمید هیچوقت نمی‌گفت روزه است و آنقدر طبیعی رفتار می‌کرد که کسی متوجه نمی‌شد روزه است».

سردار شهید «حاج سید حمید تقوی‌فر» از فرماندهان خبره و کارآزموده دوران دفاع مقدس، روز ششم دی ماه سال ۱۳۹۳ در شهر سامرا به شهادت رسید و پیکر پاکش روز نهم دی ماه سال ۱۳۹۳ در گلزار شهدای شهر اهواز در دل خاک آرام گرفت.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار