رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در شهرکرد:

فرار از خدمت 23 درصد کاهش یافت

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: پرونده‌های فرار از خدمت در سطح کشور بیش از 23 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۴۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ - 22July 2017
فرار از خدمت 23 درصد کاهش یافتبه گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام «شکرالله بهرامی» ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی و رسیدگی به جرائم و پرونده‌ها اظهار داشت: در رسیدگی به پروندها یکی از گزینه‌هایی که انتخاب کردیم برای پرداخت بهره‌وری این است که قضات‌ هر چه بیشتر کار و پرونده مختومه اعلام کنند بهره‌وری بیشتری دریافت می‌کنند.

وی افزود: امروز در سازمان قضایی مسابقه‌ای برگزار شده که نسبت به رسیدگی به پروندها رقابت بیشتری وجود دارد به گونه‌ای که در حال حاضر در بحث فرار از خدمت بیش از 23 درصد و سایر جرائم 6 درصد کاهش داشته‌ایم، اگر در تمامی جرائم 6 درصد کاهش داشته باشیم می‌توان گفت روند خوبی پیش رو داریم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به پیشگیری وقوع جرم در کشور بیان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم نیز چهار برنامه پنج ساله در نظر گرفته شده که امسال بیستمین سال اجرای این برنامه‌ها است. ما علی‌رغم همه تنگناهایی که در کشور داشتیم توانستیم جرائم را در سطح بسیار قابل قبولی کاهش دهیم.

وی با اشاره به حوزه آگاه‌سازی گفت: در بحث آگاه‌سازی تمامی نیروهای نظامی، سپاه، ارتش و بسیج و وزارت دفاع همه را تحت آموزش و آگاه‌سازی بایسته‌های حقوقی قرار دادیم و امروز هیچ نیرویی نیست که نسبت به مسائل قضایی و عواقب ارتکاب جرم آگاه و آشنا نباشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها