کرامت رضوی به آزاده‌ی کاشانی در سالروز ازدواجش

کرامت رضوی از آفتاب کاروان «زیر سایه خورشید» بر بیت آزاده‌ی کاشانی در سالروز میلاد امام رضا(ع) و سالگرد ازدواجش تابید.
کد خبر: ۲۵۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ - 04August 2017
به گزارش  گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کاروان زیر سایه خورشید امروز جمعه 13 مردادماه در روز میلاد ثامن الحجج به دیدار خانواده شهدای شهر کاشان رفت.
 
خدام حرم رضوی با حضور در منزل آزاده علی اکبر باغمیرانی و برادر سه شهید حسین، علی اصغر و محمد باغمیرانی به رسم ادب به این خانواده معظم شاهد و ایثارگر احترام و ارادت رضوی کردند.
 
شهیدان خلیل آقاقدیری و سیدمحسن آقامیری نیز شهدای منتسب به این خانواده هستند.

این آزاده کاشانی با اشاره به اینکه مدت هشت سال در اسارت بوده و سال 69 به آغوش وطن بازگشته است گفت: روز میلاد امام رضا علیه السلام در سال 70 ازدواج کرده ام.

باغمیرانی حضور خدام حرم رضوی را عیدی ثامن الحجج به خانواده آنها در روز میلاد آن حضرت و سالگرد ازدواجش دانست و گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید در منزلم با پرچم سبز حرم رضوی درخشان ترین هدیه و شیرین ترین سالگرد ازدواجم است.
 
کرامت رضوی به آزاده کاشانی در سالروز ازدواجش
 
وی تصریح کرد: برادرم شهید محمد باغمیرانی 10 سال مفقودالاثر بود که پس از آن پیکر مطهرش به ایران بازگشت.

کاروان زیر سایه خورشید علاوه بر دیدار با خانواده شهیدان باغمیرانی یادنامه حضورش در کاشان را امروز با عیادت والده بیمار شهید بهمنی و پدر بزرگوار این شهید که از خیرین کاشان و مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی این شهرستان است متلالا و درخشان کرد.

قرایت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و ذکر صلوات توسط محسن ضیایی دربان کشیک سوم حسن ختام برنامه های حضور خدام حرم رضوی در منزل شهیدان باغمیرانی و بهمنی در کاشان بود.
 
کاروان زیر سایه خورشید امروز با عیادت از بانوی سیده توران آغا حمصی در بیت حاج رحمت الله فدوی و ضیافت ناهار این خانواده محترم از حضور سفیران رضوی رزق و برکت و عافیت و سلامت گرفتند.
 
شایان ذکر است: کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم، محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها