برگزاری بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه‌ای کشور در شیراز

بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه‌ای کشور با نام «فصل شیدایی» در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 21August 2017
برگزاری بزرگترین نمایش میدانی و چندرسانه ای کشور در شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، نمایش «فصل شیدایی» یک قصه‌گویی هنرمندانه و جذاب با نگاهی متفاوت به رویدادهای مهم تاریخی است که با بهره‌گیری از ترکیب حرفه‌ای نور، صدا، تصویر، جاذبه‌های صحنه و دکور و جلوه‌های ویژه میدانی بخش های مهم تاریخ اسلام را روایت می‌کند.
 
 نمایش «فصل شیدایی» پیش از این در چند استان برگزار شده و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده که با تلاش سپاه فجر در شهریور سال جاری، شیراز میزبان گروه برگزار کننده فصل شیدایی خواهد بود.

نسل نوجوان و جوان مخاطبان اصلی نمایش فصل شیدایی هستند که 200 نفر هنرمند و کادر اجرایی و پشتیبانی در برگزاری این نمایش بزرگ مشارکت دارند و مقدمات میزبانی از 150 هزار مخاطب برای این نمایش طی 10 شب آماده شده است.

این نمایش روایتگر رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه (س)، شهادت حضرت زهرا (س)، واقعه کربلا، مباهله، انقلاب و جنگ، واقعه غدیر، سرگذشت حضرت مسلم بن عقیل (ع) و ظهور منجی موعود است.

دو رویداد مهم تاریخی ورود حضرت احمد بن موسی (ع) به خطه فارس و بازسازی یکی از عملیات‌های دفاع مقدس که رزمندگان استان فارس در آن حاضر بوده‌اند به نمایش فصل شیدایی اضافه شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها