با حضور گسترده مردم؛

پیکر شهید «عبدالخالق فرزادیان» در یاسوج تشییع شد

پیکر شهید «عبدالخالق فرزادیان» با حضور گسترده مردم شهیدپرور شهر یاسوج تشییع شد.
کد خبر: ۲۵۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ - 11September 2017
پیکر شهید «عبدالخالق فرزادیان» در یاسوج تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، پیکر شهید «عبدالخالق فرزادیان» ظهر امروز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهر یاسوج تشییع شد.

حجت‌الاسلام «سید امان‌الله حسینی‌صدر» امام جمعه موقت شهر یاسوج در این آیین اظهار داشت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم وظایف سربازیمان را مانند شهید فرزادیان انجام دهیم.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم و مسئولان در مراسم تشییع شهید فرزادیان، افزود: از مأموران انتظامی استان که جانشان را برای برقراری امنیت پایدار در نقاط مختلف استان در طبق اخلاص گذاشتند، سپاسگزاریم.

حسینی‌صدر با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرموند: «کسی که به عمر طولانی خوشحال شود در هنگام مرگ محزون است» گفت: کسی که به وسعت خانه دل بندد، از تنگی قبر محزون می‌آید و کسی که گناه می‌کند و خوشحال است در زمان روز محزون می‌شود.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: کسانی که به خوردن مال حرام دلخوش هستند و مانند اشراری که آرامش را به هم می‌زنند، باید به سختی با آنها برخورد شود.

وی عنوان کرد: خرد و کلان از امنیت دفاع می‌کنند و برای حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، لذا باید از نیروی انتظامی استان تشکر ویژه کنیم.

حسینی‌صدر با تأکید بر دستگیری قاتل شهید فرزادیان، تصریح کرد: از دستگاه قضایی درخواست می‌کنیم در این پرونده از اطاله دادرسی جلوگیری شده و رسیدگی به پرونده در اسرع وقت انجام گیرد.

سرگرد فرزادیان رئیس دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی یاسوج که در درگیری و تعقیب و گریز با سارق حرفه‌ای و شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان گچساران به شهادت رسیده بود پس از اقامه نماز، برای خاکسپاری به زادگاهش روستای «سپیدار مرکزی» منتقل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار