آمادگی برگزاری نشست مشترک روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر اروپا و بالکان در ایران

سردار «زاهدیان» از آمادگی پلیس ایران برای گسترش همکاریها با همتایان خود در اروپا و بالکان و همچنین برگزاری نشست روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر اروپا و بالکان در جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ - 29September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محمد مسعود زاهدیان»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی که به دعوت همتای ترکیه‌ای خود در راس هیات بلند پایه‌ای از مقامات پلیس و گمرک جمهوری اسلامی ایران به آنکارا سفر کرده است  در حاشیه دیدارهای دوجانبه با افسران رابط مبارزه با مواد مخدر کشورهای اروپا و منطقه بالکان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران با اشاره به اهمیت همکاری های فنی، اطلاعاتی و عملیاتی بین افسران رابط پلیس در سطح بین المللی، ارتقاء سطح تعامل و ارتباط فیمابین افسران رابط مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد.

زاهدیان امر مبارزه با مواد مخدر در جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر عزم ملی، باورهای دینی و دستور فرماندهان عالیرتبه نظامی برشمرد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و جلوگیری از انتقال مواد مخدر به اروپا تاکنون بیش از 3700 نفر از نیرو های پلیس ایران به شهاد ت رسیده اند و 12000 نفر از پرسنل نیز در درگیریهای سخت با قاچاقچیان دچار آسیب های جدی شده اند.

سردار زاهدیان با اشاره به نقش محوری ایران در امر مبارزه با مواد مخدر، آمادگی پلیس جمهوری اسلامی ایران را در جهت ارتقاء سطح مناسبات و همکاری ها با همتایان پلیس خود در منطقه اروپا و بالکان اعلام کرد.

وی افزود: آمادگی داریم نشست روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهای منطقه اروپا و بالکان را در آینده نزدیک در جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم .

 در این نشست سرهنگ بارانی رابط مواد مخدر نیرو ی انتظامی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در انکارا با تشریح اقدامات فنی تخصصی پلیس ایران گفت: برای مبارزه جدی و اثربخش با قاچاقیان، مشارکت و توسعه روابط جدی بین بخش های مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهای منطقه بالکان و اروپا با پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران بسیار مهم و ضروری است.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار