دریادار سیاری:

امنیت کشور را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم/ اعلام آمادگی فرمانده نیروی دریایی ارتش برای تقویت همکاری با ناجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار و گفت و گو با فرمانده ناجا گفت: هم به عنوان یک نظامی و هم به عنوان یک شهروند معتقدم اگر در آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم، مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم.
کد خبر: ۲۶۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶ - 14October 2017
امنیت کشور را مرهون تلاش های نیروی انتظامی هستیم/ اعلام آمادگی فرمانده نیروی دریایی ارتش برای تقویت همکاری با ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، امیر دریادار سیاری  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و  سردار حسن اشتری  فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  دیدار و گفت و گو کردند.

 امیر دریادار سیاری در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و خدا قوت به آحاد فرماندهان و کارکنان پلیس، اظهار داشت؛ هم به عنوان یک نظامی و هم به عنوان یک شهروند معتقدم اگر در آرامش و امنیت زندگی می کنیم، مرهون تلاش های نیروی انتظامی هستیم.

وی افزود: نیروی انتظامی نسبت به دیگر قوای مسلح کشور، از تنوع و جغرافیای وسیع در ماموریت برخوردار است.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از اعلام آمادگی برای تقویت تعامل با ناجا خبر داد و گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، آماده هرگونه همکاری در راستای ارائه آموزش های  تخصصی و ... به دریابان ناجا را دارد.

بنا بر این گزارش، این دیدار به همراه  امیر دریادار " سیاری "، روسای سازمان عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار