نرم افزار «واجب فراموش شده» در نمایشگاه رسانه دیجیتال رونمایی شد

شهید تمام نمی شود؛ علی خلیلی تازه شروع شده است

آیین رونمایی از نرم افزار تخصصی امر به معروف و نهی از منکر یادمان شهید علی خلیلی، با حضور مادر این شهید در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب برگزار شد. اکرمی، سخنران این مراسم گفت: شهید تمام نمی شود، شروع می شود؛ علی خلیلی تازه شروع شده است.
کد خبر: ۲۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 27August 2014

شهید تمام نمی شود؛ علی خلیلی تازه شروع شده است

آیین رونمایی از نرم افزار تخصصی امر به معروف و نهی از منکر یادمان شهید علی خلیلی با حضور مادر این شهید در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی دفاع پرس، آیین رونمایی از نرم افزار تخصصی امر به معروف و نهی از منکر یادمان طلبه بسیجی شهید «علی خلیلی» از شهدای امر به معروف پیش از ظهر امروز (چهار شنبه 5شهریور) با حضور مادر شهید دردومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم محمد اکرمی مربی شهید خلیلی با گرامیداشت یاد شهید ناصر ابدان اولین شهید امر به معروف بعد از دفاع مقدس گفت: جنگ تمام نشده فقط شکل جنگ عوض شده جنگ تا ظهور امام زمان ادامه دارد.

اکرمی با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جنگ سخت الان در ایران وجود ندارد، اما در فلسطین است که بعد از شهادت چند صد نفر مقاومت فلسطین به پیروزی دست می یابد و حمایت ایران به این پیروزی کمک کرده است.

وی ادامه داد: اگر در ایران مقاومت شکسته شود مقاومت در غزه، لبنان، سوریه و تمام دنیا شکسته می شود.

مربی شهید خلیلی همچنین گفت: اقامه نماز اولین وظیفه ما است. اگر مشکل اقتصادی هست از بی توجهی به نماز است. اگر برکت از زندگی رفته از بی توجهی به نماز است. تمام مشکلاتی که برای ما اتفاق می افتد از زمین گذاشتن این فریضه است.

اکرمی با اشاره به سخن معروف شهید گلستانی درباره شهادت گفت: شهید تمام نمی شود، شروع می شود؛ علی خلیلی تازه شروع شده است.

 در ادامه برنامه با اصرار حاضرین مادر این شهید امر به معروف نیز پشت تریبون قرار گرفت و ند جمله کوتاه بر زبان آورد.

وی بعد از تشکر از تولید کنندگان این نرم افزار و مسئولان برگزاری نمایشگاه و کسانی که یادعلی را زنده نگه داشته اند گفت: علی کسی بود که کنار من با اخلاص زندگی می کرد. هیچ کس را به اندازه علی با اخلاص ندیدم. او به من که مادرش بودم درس صبر و استقامت داد و به من یاد داد که از هیچ کس توقع نداشته باشم.

در پایان این برنامه نیز با حضور مدیران نمایشگاه و تولیدکنندگان اثر از این نرم افزار رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار