رسانه‌های ایران حمله به خبرگزاری صدای افغان را محکوم کردند

مدیران و دبیران بین‌الملل رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام تروریستی علیه خبرگزاری صدای افغان را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۷۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ - 29December 2017

رسانه‌های ایران حمله به خبرگزاری صدای افغان را محکوم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، مدیران و دبیران بین‌الملل رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام تروریستی علیه خبرگزاری صدای افغان را محکوم کردند.

این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حمله تروریستی به خبرگزاری صدای افغان و مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان، بی تردید بازتابی از سرخوردگی صاحبان اندیشه تکفیری در برابر شکست‌های منطقه ای و ناتوانی آنان در رویارویی میدان و سیاست و نیز گواه بی مانندی بر تاثیرگذاری محور رسانه ای مقاومت و گفتمان اسلامی آن است.به یقین اندیشه اجاره ای تکفیری با سرمایه گذاری گسترده محور صهیونیستی و عربی که در تغییر ادبیات سیاسی منطقه و تجزیه جغرافیایی آن ناکام ماند ، تلاش می کند تا اصلی ترین منبع آگاهی و صدای واقعیت را بعنوان مهمترین مانع از سر راه بردارد. ازسویی نیز فرصت جدیدی برای بازیابی و احیای کالبد فاسد جریانهای تروریستی ایجاد کند.

واقعیت این است که محور مقاومت امروز در کنار دستاوردهای میدانی و سیاسی به یک توازن رسانه ای نیز دست یافته است توازنی که توانست انحصار رسانه ای غرب را در هم شکند و با الهام از گفتمان غالب در ارائه محتوای ارزشمند و مفاهیم راهبردی در مسیر آگاه سازی ملتهای منطقه موفق نشان دهد.

از اینرو ما مدیران و دبیران حوزه بین الملل خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت های جمهوری اسلامی ایران، با محکومیت شدید این اقدام تروریستی و با درک کامل از انگیزه های اینگونه رویدادهای تروریستی که تفسیر شکست های اخیر محور عربی عبری در منطقه است، اعلام می کنیم محور مقاومت که امروز در ابعاد مختلف به تکامل واقعی و بالندگی رسانه ای رسیده است با بهره گیری از تجربه های گران‌بهای خود در این سالها همچنان در ماموریت رسانه ای خود با اقتدار بشتاب بیشتر حرکت خواهد کرد.ما اعلام می داریم اینگونه رفتارهای تروریستی که با پشتوانه مدیریت سیاسی غرب انجام می گیرد صدای حق و حقیقت را نمی تواند خاموش کند.

امضا کنندگان این بیانیه ضمن تسلیت به خانواده رسانه ای صدای افغان و نیز مجموعه وزین فرهنگی تبیان؛ مراتب همدردی خود را با بازماندگان این اقدام تروریستی ابرازمی دارد و اعلام می کند با وجود تلخی این حادثه دردناک اما باید یقین داشت که خون شهدای رسانه تضمین پایداری و ماندگاری تقویت جبهه رسانه ای در برابر محور منحرف غربی-عبری-عربی خواهد شد.وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...

1.محمد قادری مدیرکل اخبار خارجی خبرگزاری مهر و سردبیر روزنامه تهران تایمز

2.سید علیرضا حسینی عارف، مدیرعامل خبرگزاری اهل بیت علیهم السلام (ابنا)

3. عباس اصلانی مدیرکل اخبار خارجی خبرگزاری تسنیم

4. علیرضا کریمی خبرگزاری فارس

5. فرشاد مهدی پور مدیرمسئول روزنامه صبح نو

6. ایمان شمسایی مدیر مسئول روزنامه قدس

7. محمد امین ایمانجانی مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان

8.مختار حداد دبیر سیاسی روزنامه الوفاق

9. محمدحسین آزادبخت معاون خبر خبرگزاری آنا

10. مرتضی سعیدی نجفی دبیر بین الملل خبرگزاری حوزه

11.محمدحسین کشکولی معاون خبرگزاری رسا

12.مسعود بصیری دبیر سیاسی روزنامه قدس

13.حمیدرضا عموزاده دبیر بین الملل سایت مشرق

14.حنیف غفاری دبیر بین الملل روزنامه رسالت

15.حسین شمسیان سردبیر روزنامه کیهان

16.مهدی عزیزی قائم مقام خبرگزاری قدس و سایت بیداری اسلامی

17. سید مرتضی مفیدنژاد دبیر تحریریه ماهنامه ی عصر اندیشه

18.زینب شریعتمدار

19. سیروس فتح اله اتی کندی دبیر بین الملل خبرگزاری دفاع پرس

20. حمیدرضا غلامزاده

21.علی فریمانه، معاون بین‌الملل خبرگزاری ابنا

22.محمد رحیمی

23.بهزاد مهرکش سردبیر روزنامه عصرایرانیان و سردبیر خبرگزاری بسیج

24.حسین نخلی

25.سید کمیل باقرزاده

26. محمد مهدی رحیمی مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری مهر و سردبیر هفته نامه بیت المقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار