تشریح دستاوردهای پلیس تهران از عملیات‌های شب گذشته

فرماندهان انتظامی تهران بزرگ به تشریح دستاوردهای عملیات‌های شب گذشته در راستای اجرای طرح بزرگ «امنیت و آرامش شبانه در تهران» پرداختند.
کد خبر: ۲۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ - 23January 2018

تشریح دستاوردهای پلیس تهران از عملیات‌های شب گذشتهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در پایان اجرای طرح آرامش و امنیت شبانه در تهران با حضور در سر کلانتری دوم تهران اظهار داشت: بخش عظیمی از کشفیات عملیات‌های این طرح در این کلانتری جمع آوری شده است.

سرهنگ بخشنده رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: در این طرح 14 نفر قاچاقچی در قالب 3 باند متلاشی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح 6 دستگاه خودرو توقیف و 252 کیلو مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ میرشمسی سرکلانتری دوم تهران هم بیان کرد: در این طرح یک باند سارقین دستگیر و منهدم شد. همچنین 13 سارق دستگیر، 8 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

همچنین سردار لطفی رییس پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: باتوجه به اقدامات اطلاعاتی و شناسایی که از گذشته انجام شده بود، عملکرد خوبی داشتیم و 120 نفر از اراذل و اوباش که مزاحمین نوامیس بودند هم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر عملیات‌های دستگیری بر اساس گزارشات مردمی انجام شده است و از 81 محل بازدید صورت گرفت، خاطرنشان کرد: بیشتر دستگیرشدگان از قهوه خانه‌ها و باشگاه‌های بدنسازی بودند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ گفت: در این طرح 800 بطری مشروبات الکی کشف شد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین پرونده‌های این یگان که چند روزی کار اطلاعاتی بر آن انجام شد، امروز به سرانجام رسید، خاطرنشان کرد: امشب 28 قبضه سلاح شکاری کشف شد؛ همچنین اقلامی همچون پنجه بکس و باطوم جمع آوری شد.

سردار لطفی با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس امنیت عمومی شناسایی و برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز است، اظهار داشت: در بازدید از یکی از خوابگاه‌های اتباع بیگانه عوامل آن که در برخی از جرایم دخیل بودند، دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال گفت: در این طرح 120 هزار ترقه جمع آوری شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها