علاوه بر کشورهای سوریه، هند و روسیه

کشور فلسطین در شهر غزه میزبان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت می شود

با رایزنی های به عمل آمده از سوی ستاد جشنواره فیلم مقاومت و همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهر غزه به میزبانان خارجی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اضافه شد.
کد خبر: ۲۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵ - 09September 2014

کشور فلسطین در شهر غزه میزبان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت می شود

 
به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ضمن تبریک پیروزی ارزشمند مقاومت مردم غزه اعلام کرد پس از آنکه در دوره گذشته جشنواره مقاومت برگزاری جشنواره مقاومت در غزه با استقبال گسترده ای روبرو شد، امسال برای دومین سال متوالی این رویداد بین المللی را در شهر غزه برگزار می شود. 
 
ستاد جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همچنین، اعلام کرد: امسال برای نخستین بار بخش غزه به صورت جداگانه در ساختار جشنواره پیش بینی شده است. علاوه بر کشورهای سوریه، هند و روسیه، غزه نیز به میزبانان جشنواره در خارج از کشور اضافه شد.  بخش چشم انداز سینمای مقاومت امسال همزمان با برگزاری جشنواره قرار است در چند کشور آسیایی و اروپایی برگزار شود و تاکنون برگزاری آن در چند کشور قطعی شده است. معرفی و شناسایی هنر و سینمای مقاومت و پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت ها از اهداف این برنامه است که توسط جشنواره مقاومت، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه رسانه های تصویری برگزار می شود.
 
شایان ذکر است سیزدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین­الملل» در قالب بخشهای مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشمانداز سینمای مقاومت ایران،  نشستهای تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامههای جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار