پس تصویر برداری در ورامین، شهرک سینمایی دفاع مقدس و آبادان

فیلم تلویزیونی"نفربر" به هفته دفاع مقدس می رسد

تهیه‌‎کننده این فیلم دفاع مقدس گفت: کار تصویر برداری در شهرک سینمایی غزالی تمام شده و ادامه کار در منطقه مرتضی گرد ورامین و شهرک دفاع مقدس دنبال می شود. احتمالا برخی سکانس‌ها نیز در آبادان جلوی دوربین می‌رود تا فیلم آماده نمایش در هفته دفاع مقدس شود.
کد خبر: ۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳ - 09September 2014

فیلم تلویزیونی


به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس مصطفی علمی فر، تهیه کننده فیلم تلویزیونی "نفربر" گفت: در منطقه مرتضیگرد کار تصویربرداری را ادامه میدهیم و احتمالا بخشهایی را نیز در آبادان ضبط خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قرار است یکی دو  بازیگر دیگر به فیلم اضافه شوند، افزود: حدود 40 درصد از "نفربر" فیلمبرداری شده و حتما به پخش شبکه یک در هفته دفاع مقدس میرسد.

علمیفر تأکید داشت:  زمان کار محدود است و تا دما دم پخش، تصویربرداری ادامه دارد. کار صداگذاری و دیگر مراحل فنی را نیز همزمان انجام میدهیم.

گفتنی است؛ فیلم تلویزیونی "نفربر" درباره دوران جنگ است. این فیلم به کارگردانی اسماعیل فلاحیپور و تهیهکنندگی مصطفی علمیفر فیلمبرداری خود را از 11 شهریورماه در شهرک غزالی آغاز کرد تا برای برای پخش از شبکه یک در هفته دفاع مقدس آماده شود.

مهدی سلوکی، سیروس کهورینژاد و مهوش افشارپناه از بازیگران این اثر هستند. مهدی سلوکی نقش اصلی "نفربر" را بازی می کند؛ او ایفاگر نقش یک خبرنگار-عکاس در دوران جنگ است. داستان فیلم به این خبرنگار و نجات کودکانی میپردازد که روستایشان توسط عراق ویرانه شده و...

عوامل اصلی "نفربر" عبارتند از کارگردان: اسماعیل فلاحیپور، تهیهکننده: مصطفی علمیفر، مدیر تصویربرداری: هومن سلماسی، طراح گریم: هادی قالی خواه، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، مدیر تولید و برنامه ریز: محمد عفراوی، دستیار اول کارگردان: حبیب قلی زاده، مدیر تدارکات: سعید اژدر. مجری طرح: شرکت هورشید فیلم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار