علی‌اصغر جعفری:

مظلومیت هنرمندان انقلاب در عصر انقلاب/ سازمان هنری و امور سینمایی افزایش اعتبار خواهد داشت

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به مظلومیت هنرمندان انقلاب در عصر انقلاب از افزایش ۴۰ درصدی اعتبارات این سازمان در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ - 25February 2018

مظلومیت هنرمندان انقلاب در عصر انقلاب/ سازمان هنری و امور سینمایی افزایش اعتبار خواهد داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، هشتمین همایش مدیران هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) با حضور «علی‌اصغر جعفری» رئیس این سازمان در مجتمع دوکوهه آغاز به کار کرد.

«علی‌اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه حرکت پرشتابی در عرصه تولیدات هنری دفاع مقدس آغاز شده است، اظهار داشت: مجموع دفاتر استانی این سازمان طی سال گذشته حرکت قابل قبولی انجام داده‌اند که احساس می‌کنیم گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی در مراکز استان‌های سراسر کشور را یک گام رو به جلو دانست و تصریح کرد: ایجاد مراکز فرهنگی در استان‌ها یک کار دشوار است که عبور از آن مرحله جدیدی را ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس افزود: خوشبختانه در سال آینده بودجه‌های خوبی تصویب شده است و هفت مرکز فرهنگی جدید افتتاح خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در سال گذشته بودجه دفاتر استانی هنری و امور سینمایی چیزی حدود ۱۳۰ میلیون تومان بود که حتی تخصیص نیافته بود در حالی که ما این سال را با ۲ میلیارد تومان اعتبار به پایان رساندیم و پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده سال بهتری داشته باشیم.

وی اذعان کرد: امسال چیزی حدود ۴۰ درصد اعتبارات دفاتر هنری و امور سینمایی افزایش خواهد یافت. این افزایش اعتبار نشان می‌دهد مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دفاتر فعال نگاه ویژه خواهد داشت.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس بیان کرد: مشکل امروز کشورمان بودجه و پول نیست بلکه اصلی‌ترین مشکل ما مدیریت و انگیزه کار است. قطعاً ما سال ۱۳۹۷ را خیلی متفاوت‌تر اغاز خواهیم کرد چرا که عرصه‌های جدیدی را شناسایی کرده‌ایم و تلاش مدیران هنری در استان‌ها چرخ دفاع مقدس را در استان‌ها می‌چرخاند.

جعفری گفت: امروز دلگرم کردن هنرمندان فعال در عرصه دفاع مقدس و انقلاب جهاد بزرگی است چراکه بحث تخریب این هنرمندان در فضای مجازی به طور جدی صورت می‌گیرد که اگر این هنرمندان حمایت نشوند فعالیت در عرصه دفاع مقدس به سختی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: مظلومیت هنرمندان در عصر انقلاب درد بزرگی است که ان‌شالله از آن عبور خواهیم کرد اما روسیاهی آن برای زغال خواهد ماند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار