لطیف صادقی خبر داد؛

تخصیص بودجه فرهنگی و هنری ویژه برای دفاتر استان‌های درگیر جنگ و دارای مرکز فرهنگی

مدیر امور استان‌های سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از اختصاص بودجه ویژه برای دفاتر استان‌های درگیر جنگ و استان‌های دارای مرکز فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 25February 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «لطیف صادقی» مدیر امور استان‌های سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در هشتمین همایش مدیران هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز (یکشنبه ششم اسفندماه) برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات دفاتر هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها در سال آینده از پنج میلیارد ریالسال 96 به هشت میلیارد ریال در سال 97 افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور گفت: به واسطه افتتاح مراکز فرهنگی اولویت‌های جدید برای حمایت از این مراکز در نظر گرفته شده است.

صادقی تصریح کرد: علاوه بر استان‌های جنگی امتیازاتی نیز برای استان‌های فعال قائل خواهیم شد که مبنای ما در این امتیازات فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۳۹۶ خواهد بود. خراسان رضوی و قم بخاطر وجه معنوی، تهران و البرز بخاطر مرکزیت و دسترسی به هنرمندان ملی مورد حمایت ویژه خواهند بود.

مدیر امور استان‌های سازمان هنری و امور سینمایی افزود: توقع ما از استان‌های جنگی به خاطر موضوعات و حوادث در دسترس بیشتر است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار