ما توانستیم ۳۶۸/ سردار فتحی‌زاده در گفت‌و‌گو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت توجه رانندگان و مسئولان کاروان‌ها به نکات ایمنی

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا بر ضرورت توجه رانندگان و مسئولان کاروان‌های راهیان نور به نکات ایمنی اعلام شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 23March 2018

ضرورت توجه رانندگان و مسوولان کاروان ها به نکات ایمنیسردار سرتیپ محسن فتحی‌زاده فرمانده قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی داخلی دفاع پرس به راهیان نور در خصوص ضرورت توجه رانندگان و مسافران سرزمین‌های نور به توصیه های پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: تاکید ما این است که مسافران و رانندگان عزیز توجه کافی به هشدارهای پلیس داشته باشند.

وی افزود: دستورالعمل های لازم برای رعایت مقررات و ایمنی سفرها ارائه شده است و لازم است مسئولین اعزام کاروان‌ها و رانندگان اتوبوس‌ها به این نکات توجه داشته باشند تا شاهد سفری ایمن، باکیفیت و بی‌خطر باشیم.

سردار فتحی‌زاده عنوان کرد: رانندگان خودروهای اعزامی به سرزمین‌های نور لازم است، خودروهای خود را از لحاظ ایمنی به طور کامل و دقیق بررسی کنند.

وی بیان داشت: همکاران بنده در نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا بر رفتار رانندگان نظارت داشته باشند تا شاهد سفری ایمن و بی‌خطر باشیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها