ما توانستیم ۴۵۵/

راهیان نور تلاقی‌دهنده دل‌ مردم با انقلاب است

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: راهیان نور همانند دوران دفاع مقدس تلاقی‌دهنده دل‌ مردم با انقلاب است و مانند آن روز‌ها که همه یک‌دل بودند، امروز نیز در مسئله راهیان نور مردم باهم‌ متحد و یک‌صدا هستند که این اتحاد از برکات خون شهداست.
کد خبر: ۲۸۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ - 28March 2018

راهیان نور تلاقی دهنده دل‌ مردم با انقلاب استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار داشت: راهیان نور به عنوان یکی از ارکان‌های مهم فرهنگی کشور در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد.

وی افزود: در حال حاضر بر اساس آمار و همچنین مشاهدات عینی در یادمان‌ها کاملا مشهود است که حضور مردم نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته که این جهش ثمره‌ی خون شهداست و همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند و رهبر معظم انقلاب آن را تکرار کردند؛ «این تربت پاک تا ابد زیارتگاه عارفان، عاشقان، دل‌سوختگان و آزادگان خواهد بود» که این اتفاق رخ داده است و در آینده مردم به شهدا اقتدا خواهند کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به هم‌کاری و هم‌دلی مردم  بیان کرد: راهیان نور همانند دوران دفاع مقدس تلاقی کننده دل‌ مردم به انقلاب است و مانند آن روز‌ها که همه یک‌دل بودند امروز نیز در مسئله راهیان نور مردم باهم‌ متحد و یک‌صدا هستند که این اتحاد از برکات خون شهداست.

سردار ادیبی در پایان گفت: از آن‌جایی که جنگ ما جنگ رسانه‌هاست و رسانه‌های انقلابی مانند یک یگان رزمی در حال فعالیت در جبهه‌ی فرهنگی هستند تا مردم بدانند امتداد خون شهدا چه تاثیری بر فرهنگ مثبت جامعه دارد. ان‌شاءالله  موفق و سربلند باشند و ما نیز  روز به روز شاهد پیشرفت‌شان باشیم.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها