ما توانستیم ۴۶۶/ سردار «نادر ادیبی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

«راهیان نور» موجب تقویت ساختار‌های فرهنگی جامعه می‌شود/ عناصر اصلی در راهیان نور خود «مردم» هستند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: عناصر اصلی در اردو‌های راهیان نور خود مردم هستند و این اردو‌ها موجب تقویت ساختار‌های فرهنگی و جریان‌سازی افکار در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 29March 2018

«راهیان نور» موجب تقویت ساختار‌های فرهنگی جامعه می‌شود/ عناصر اصلی در راهیان نور خود «مردم» هستندسردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، در حاشیه حضور در معراج شهدای اهواز (پادگان شهید محمودوند) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: راهیان نور در حقیقت پاسخی به نیازمندی‌ها فطری مردم انقلابی ایران است.

وی افزود: حضور پرشور و پرتعداد زائران مناطق عملیاتی نشان‌گر این است که مردم برای توسعه فرهنگ کشور، تمام توجه‌شان را به حوزه ترویج انقلاب اسلامی و معارف انقلاب و دفاع مقدس معطوف کرده‌اند.

سردار ادیبی ادامه داد: این نکته بشارت آن است که جریان ایجاد شده به وسیله راهیان نور موجب تقویت ساختار‌های فرهنگی و جریان‌سازی و افکارسازی در همه مردم می‌شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان ساخت: زائران اردو‌های راهیان نور در حالی از مناطق یادمانی به شهر‌های خود باز می‌گردند که با دفاع مقدس و معارف و قهرمانان آن مأنوس شده‌اند و فرهنگ پویا و ارزشی جهاد و شهادت را به شهر‌های خود منتقل کرده و در جامعه گسترش می‌دهند.

سردار ادیبی افزود: انس و الفت بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس، موجب می‌شود که هیچ‌گاه در شیب نامطمئن قرار نگیریم و به سمت توسعه فرهنگی انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌های حماسی و معنوی پیش برویم.

وی حضور جوانان در اردو‌های راهیان نور مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: جوانان آینده سازان کشور هستند و اردو‌های راهیان نور در واقع نقش یک نهاد فرهنگی، تربیتی را ایفا کرده و باید آن را در تمام عرصه‌ها تقویت کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به تقویت زیرساخت‌های اردو‌های راهیان نور، خاطرنشان ساخت: با تمهیدات صورت گرفته، بستر حضور مردم فراهم‌تر شده و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم در اردو‌های راهیان نور، اقدامات مهمی صورت گرفته است.

وی افزود: فعالیت خادمان و راهیان و مبلغان و توسعه فرهنگی و اقدامات زیرساختی راهیان نور، به زیباتر شدن این عملیات بزرگ فرهنگی کمک کرده، ولی عنصر تعیین کننده در راهیان نور خود مردم هستند که قلوب‌شان به سمت شهدا متمایل شده و به سوی رزمگاه‌ها و یادمان‌های شهیدان والامقام حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار