ما توانستیم ۴۸۵/ معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

انتشار ویژه نامه استقرار راهیان نور در یادمان‌ها برای اولین بار

عیوضی گفت: امسال برای اولین بار «ویژه نامه استقرار راهیان در یادمان‌ها» به منظور نظرخواهی از پیشکسوتان و دریافت خاطرات ناب بین کلیه راویان استقراری، طراحی و در بین راویان دفاع مقدس توزیع شد.
کد خبر: ۲۸۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 31March 2018

انتشار ویژه نامه استقرار راهیان نور در یادمان ها برای اولین باربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ منصور عیوضی معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه جلسات تخصصی کمیته راویان و کارشناسان معاونت راویان و پژوهشگران با حضور نمایندگان قرارگاه‌های مرکزی راهیان نور آجا، سپاه و بسیج و ناجا برگزار شد، اظهار داشت: راویان پیشکسوت و جانبازان از ارتش، سپاه، جهاد کشاورزی و موسسه سیره شهدا در کلیه یادمان‌های استان خوزستان و بخشی از استان ایلام به طور شبانه‌روزی مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه راویان جوان به عنوان کارورز از ارتش، جهاد، سیره شهدا به منظور کسب اطلاعات و دوره عملی مبنی بر فعال شدن در نسل‌های جوان و بعدی در یادمان‌ها حضور دارند، افزود: امسال برای اولین بار «ویژه نامه استقرار راهیان در یادمان‌ها» با بهره‌گیری از تدابیر مقام معظم رهبری و الگوهای تخصصی روایتگری به منظور نظرخواهی از پیشکسوتان و دریافت خاطرات ناب بین کلیه راویان استقراری، طراحی و در بین راویان دفاع مقدس توزیع شد.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: استقرار تعدادی از کارشناسان حوزه روایتگری در قرارگاه مشترک راهیان نور و اعزام به یادمان‌های دفاع مقدس به طور همزمان از سه محور جنوبی، میانی و شمال خوزستان به منظور هماهنگی و نظارت بین راویان دفاع مقدس انجام شد که نتایج بسیار مطلوبی را جمع آوری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: هماهنگی اعزام راویان برتر کشور بین کاروان‌های راهیان نور بنابر ضرورت و سیاست قرارگاه مشترک به‌طور گسترده و ویژه اقدام و تاثیر به سزایی داشته است.

عیوضی با بیان اینکه کتاب «نگین 59» بین کلیه راویان با همکاری و هماهنگی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس توزیع شد، افزود: توزیع منابع روایتگری بین راویان دفاع مقدس، توزیع محتوای کتابخانه تخصصی راویان بین تعدادی از یادمان‌های دفاع مقدس با هماهنگی و همکاری مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: سرکشی و نظارت میدانی به کلیه یادمان‌های دفاع مقدس و نشست صمیمانه با راویان به کلیه ارگان ها و نهادها انجام شده است.

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه نشست صمیمانه با تعدادی از راویان اعزامی به اردوگاه‌های دوران دفاع مقدس در استان و اخذ نظرات ویژه آنان در حوزه روایتگری، محتوایی، آموزشی برگزار شد، گفت: حضور فعال نمایندگان محترم حفظ آثار سپاه استان خوزستان و قرارگاه راهیان نور جنوب، ارتش، جهاد سازندگی و موسسه سیره شهدا در قرارگاه مشترک راهیان نور به منظور سرکشی، هماهنگی و بررسی مسائل مربوطه در منطقه بسیار عالی و جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار