مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هم صدایی با آمریکا نتیجه ای جز نابودی نخواهد داشت

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروی و هم صدایی با آمریکا جنایتکار، نتیجه ای جز نابودی در پی نخواهد داشت گفت: سرنوشت همپیمانی با این کشور مانند سرنوشت صدام، قذافی، مرسی و سایرین خواهد بود که دین، دنیا و آخرت آنان از بین رفت.
کد خبر: ۲۹۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ - 20June 2018

هم صدایی با آمریکا نتیجه ای جز نابودی نخواهد داشتبه گزارش دفاع پرس در بیرجند، حجت الاسلام «محمد ولی عارفی» مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: کشور آمریکا از اساس و بنای وجود بر خون انسانهای بیگناه و کشتار مردم مظلوم بنیان گذاشته شده است و تشکیل این کشور جز تجاوز و جنگ و خونریزی چیز دیگری برای جهان نداشت.

وی افزود: در دنیا کشوری نیست که از شیطان بزرگ زخم نخورده باشد، جنگ سی ساله ویتنام و کشتار وسیع نمونه ای از تجاوزات آمریکای جنایتکار می باشد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروی و هم صدایی با این کشور جنایتکار، نتیجه ای جز نابودی در پی نخواهد داشت گفت: سرنوشت همپیمانی با این کشور مانند سرنوشت صدام، قذافی، مرسی و سایرین خواهد بود که دین، دنیا و آخرت آنان از بین رفت.

حجت الاسلام عارفی تاکید کرد: باید تلاش شود تا جنایات آمریکا در ایران که غیر قابل شمارش می باشد برای مردم بیان شود.

در ادامه این جلسه نیز، حجت الاسلام «احمد ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: پس از دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهدای هفتم تیر و پیشنهاد معظم له از سال 94 به بعد، ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی بازخوانی و افشای جنایات آمریکا را مأموریت این ستاد عنوان کرد و افزود: در بازه زمانی ششم تیر تا دوازدهم تیر ماه آمریکا جنایات زیادی مرتکب شد.

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی بیان داشت: این جنایات عبارتند از «سوء‌ قصد نافرجام به حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای» در 6 تیرماه 1360توسط گروهک تروریستی فرقان، «بمب‌گذاری در دفتر مركزی حزب جمهوری اسلامی ایران» در هفتم تیر ماه1360 توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، «بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپيماهای جنگي رژيم بعثی عراق» در هشتم تيرماه سال 1366 که به شهادت ۱۱۰ نفر و مجروح شدن پنج هزار تن انجامید، «به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین» در هشتم تیر ماه1360 و همچنین «به شهادت رساندن آیت‌الله صدوقی نماینده امام خمینی(ره) و امام جمعه یزد» در 11 تیرماه 1361 توسط اعضای گروهک تروریستی منافقین، «شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس» در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ که منجر به شهادت تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن هواپیما که شامل ۶۶ کودک زیر ۱۳ سال، ۵۳ زن و ۴۶ تن از تبعه کشورهای خارجی بود، شد.

حجت الاسلام ملایی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به عهد شکنی آمریکای خبیث در موضوع برجام و ادامه دشمنی های آشکار با جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد اتفاقات این هفته به صورت ویژه برای نسل جوان و نوجوان تبیین شود تا چهره نفاق گونه آمریکا بیش از پیش نمایان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار