معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اجرای «طرح زیارت ارزان عتبات عالیات» در مازندران

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: «طرح زیارت ارزان عتبات عالیات» با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه کربلا و سازمان حج و زیارت در مازندران به اجرا در آمد.
کد خبر: ۲۹۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ - 01July 2018
اجرای «طرح زیارت ارزان عتبات عالیات» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری مشترک سپاه کربلا و سازمان حج و زیارت و عتبات عالیات که با موضوع «طرح زیارت ارزان» برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور یکی از برنامه‌های بزرگ، محوری و اثرگذار سپاه و بسیج است.
 
وی به استقبال حجم گسترده‌ای از مردم از برنامه های راهیان نور اشاره کرد و گفت: در کنار این برنامه و اربعین حسینی، سپاه کربلا «طرح زیارت ارزان عتبات عالیات» را راه اندازی کرد.
 
مجیدی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه کربلا و سازمان حج و زیارت استان خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در راستای به حداقل رساندن هزینه سفر برای زائران کم بضاعت به اجرا در آمد.
 
مجیدی از اعزام 3 کاروان راهیان نور کربلا در مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر 4 کاروان نیز آماده اعزام به این سفر معنوی هستند.
 
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه این طرح در دو مرحله انجام می‌شود، افزود: زائران در مرحله اول به زیارت کربلای ایران رفته و پس از آن به زیارت عتبات عالیات خواهند رفت.
 
وی از شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا به عنوان مکان‌های مورد زیارت زائران یاد کرد و گفت: مدت این سفر 9 شبانه روز اعلام شده که متقاضیان برای نام نویسی به پایگاه های بسیج و معاونت اردویی سپاه نواحی مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار