دوئل در انتهای خیابان سرو

فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمد رضا درویش روز یکشنبه 17 تیرماه ساعت 16:30 در اولین برنامه «انتهای خیابان سرو» با حضور منتقدان سینما نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ - 07July 2018

دوئل در انتهای خیابان سروبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم سینمایی «دوئل» به کارگردانی احمد رضا درویش روز یکشنبه 17 تیرماه ساعت 16:30 در اولین برنامه «انتهای خیابان سرو» با حضور منتقدان سینما نقد و بررسی می‌شود.

ساسان والی زاده معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان این خبر گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هر هفته میزبان جلسات نقد و بررسی سینمای انقلاب و جنگ است.

وی افزود: با توجه به نقش و اهمیت سینما در عصر حاضر، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مبادرت به برگزاری رویداد سینمایی «انتهای خیابان سرو» کرده است تا با نگاهی نقادانه به آثار شاخص سینمای ایران و جهان در حوزه انقلاب و جنگ گامی در راستای پویایی و اثربخشی هرچه بیشتر سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بردارد.

گفتنی است، جلسه نقد فیلم با عنوان «انتهای خیابان سرو» یکشنبه ساعت 16:30 در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مرکز همایش‌ها برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند در این جلسات به صورت رایگان به تماشای آثار شاخص سینمای انقلاب و جنگ نشسته و در نشست نقد و بررسی آن حضور یابند.

انتهای پیام/ 120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار