سرلشکر فیروزآبادی:

کانال اطلاعاتی مقامات امریکا توسط عوامل صهیونیست کنترل می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به آلودگی‌های ناشی از حضور صهیونیست‌ها در کاخ سفید و نهادهای آمریکا گفت: کانال‌های اطلاعاتی مقامات امریکا توسط عوامل صهیونیست‌ها کنترل می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 01October 2014

کانال اطلاعاتی مقامات امریکا توسط عوامل صهیونیست کنترل می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون حضور صهیونیستها در نهادها و مراجع راهبردی ایالات متحده امریکا اظهار داشت: متأسفانه به دلیل نفوذ و تسلط صهیونیستها بر ساختار قدرت در ایالات متحده، کانالهای اطلاعاتی مقامات امریکا تحت تأثیر آنچه که ساخته صهیونیستها و دروغ بافته آنها است قرار دارد، هرچند ممکن است در این میان اخباری به نفع آنها منتقل شود.

وی افزود: در عین حال از انتقال اخبار صحیح و واقعیتهایی که میتواند مقامات امریکا را واقعبین کند جلوگیری به عمل آمده و یا با تحریف همراه میشود و اعتراف آقای اوباما در اینکه اطلاعات ما نسبت به داعش تابحال درست نبوده است، مصداق این مدعاست.

سرلشکر فیروزآبادی راه نجات مقامات امریکا از چنگال صهیونیستها را حذف و پاکسازی کانالهای اطلاعاتی از صهیونیستها دانست و تأکید کرد: تا زمانی که این اتفاق نیفتاده است همچنان مقامات امریکا در سلطه صهیونیستها خواهند بود و نتیجه آن پایمال کردن حقوق مردم خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مسئولیت رئیس جمهور امریکا در قبال این پاکسازی تصریح کرد: مردم آمریکا قبل از هر خواستهای باید دنبال زدودن آلودگی صهیونیستها از کاخ سفید و کنگره و دستگاههای اطلاعاتی امریکا باشند در غیر اینصورت مشکلات آنها از جمله نژادپرستی و پایمال شدن حقوق ضعیفان و تبعیض در ایالات متحده امریکا و هزینه مالیاتهای مردم به نفع صهیونیستها حل نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقامات امریکا بهتر است قبل از آنکه بخواهند با سرکوب ملتهای مسلمان و جنایات جنگی بنفع صهیونیستها، منافع آمریکا را تأمین کنند از طریق راههای مسالمتآمیز دست صهیونیستها را از کنترل کانالهای اطلاعاتی ایالات متحده و نفوذ در تصمیمات خود کوتاه کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه جسارت نتانیاهو در سازمان ملل را باید به حساب آمریکاییها گذارد، افزود: همچنین سانسور رسانهای سخنان بحق رئیس جمهور آزاده آرژانتین را که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانهای صهیونیستی است که با مدیریت صهیونیستها انجام شد، لکن هزینه آن را باید سازمان ملل و دولت آمریکا پرداخت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: مقامات امریکا و آنها که خود را مدافع آزادی میدانند در قبال این مسائل چه پاسخی دارند؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار