فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه با افتخار در کنار مردم است

سردار «یدالله بوعلی» گفت: سپاه با افتخار در کنار مردم است و در پروژه‌های عمده ملی و فراملی مشارکت دارد.
کد خبر: ۳۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ - 01September 2018

سپاه با افتخار در کنار مردم است/ در دوران پهلوی «فیروزه»، «بحرین» و حق‌آبه «هیرمند» از ایران جدا شدبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع بسیجیان شهرستان بویراحمد در رزمایش محمد رسول الله (ص) با اشاره به هجمه‌هایی که دشمن در 40 سال اخیر علیه انقلاب و مردم روا داشته است، اظهار داشت: این هجمه‌ها در قالب جنگ سخت، نیمه سخت و نرم بوده است.

وی با اشاره به برخی حرف‌های بی‌اساس و دشمن شادکن، عنوان کرد: این‌ها رژیم گذشته را به رخ مردم می‌کشند ولی نمی‌دانند در همان دوران پهلوی مناطقی از جمله «فیروزه» در ترکمنستان، «بحرین» و حق آبه «هیرمند» از ایران جدا شد.

بوعلی خطاب به آن دسته از کسانی که امکانات دوره پهلوی را به رخ می‌کشند، گفت: آیا امکانات فراگیر بود آیا تمام استان‌ها از این امکانات برخوردار بودند، وضعیت معیشت مردم را سوال کنید امکانات و زیرساخت‌ها چگونه بود؟

وی تصریح کرد: امروزر اگر با نظام جمهوری اسلامی مخالفت می‌کنند پیشرفت‌های ما را می‌بینند و به همین دلیل تضعیف می‌کنند، آنها یادشان نمی‌آید در دوران پهلوی وقتی چرچیل، روزولت و استالین به ایران آمدند شاه ایران را تحویل نگرفتند و تنها بعد از چند روز وی را به حضور پذیرفتند.

بوعلی به امکانات نظامی دوره پهلوی که عده‌ای دم از آن می‌زنند اشاره کرد و افزود: امکانات را در انبار نگه می‌داشتند و تنها وقتی مستشاران آمریکایی اجازه می‌دادند باید از آنها استفاده می‌کردند.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد امکانات دوره پهلوی قادر نبود تا چند کیلومتر آن طرف‌تر از مرزها را بزند و آیا آمریکا موشک دوربرد نداشت که به ارتش ایران بدهد.

بوعلی ادامه داد: اما بعد از چند سال که تهران مورد حمله موشکی قرار گرفت فرزندان ما دست به کار شدند و موشک تهیه کرده و به سمت بغداد شلیک کردند و آن روز همه فهمیدند نظام رو به پیشرفت است و امروز می‌تواند موشک‌های با برد هزاران کیلومتر تولید کنند و قدرت نظامی خود را در سرتاسر عالم نشان دهد.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی نشان داد که آمریکا و استکبار جهانی قلدر نیستند بلکه لاف قدرت می‌زنند اگر قلدر بودند از پس حزب الله، غزه، سوریه و عراق بر می‌آمدند آنان امروز در همه جا شکست خورده‌اند.

بوعلی با اشاره به حضور سپاه در کنار مردم اظهار داشت: سپاه با افتخار در کنار مردم است و در پروژه‌های عمده ملی و فراملی مشارکت دارد و توان فنی و هم توان علمی و توان میدانی دارد و بدخواهان سپاه به همین خاطر با آن دشمنی می‌کنند آنها نمی‌خواهند سپاهی را ببینند که از بطن مردم برخاسته است و با افتخار کشور را به جلو می‌برد.

وی با بیان اینکه این حق مردم است که از امکانات فنی سپاه استفاده کنند، خاطرن شان کرد: همان کشوری هستیم که تهدید به قطع واردات بنزین شدیم اما سپاه، کشور را به خودکفایی در بنزین رساند و حالا هم در عرصه تونل‌ها، سدها، جاده‌ها و پروژه‌ها نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار